Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #6  
Vanha 22.01.2010, 08:41
Grr Grr ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 21.10.09
Sijainti: 08
Viestit: 226
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ramirent Näytä viesti
Eli autossa palaa mootorin merkkivalo ja vika koodiksi antaa nokka-akselin asento tunnistinta.. Antureita on käynyt siinä jo kolme, kampiakselin tunnistin on vaihdettu johtosarjat on tutkittu monesti,samoin maadoitukset.. eli liittmet ja pistokkeet on käytetty myös auki. Joskus merkkivalo on palamatta pidemmänkin aikaa, mutta välillä palaa lähes jatkuvasti. Mut se tässä on jännä kun auto pelaa ihan normaalisti.. eli vika ei voi olla iso. On vain harvinaisen rasittava se merkkivalo Onko kellään ollu vastaavaa tapausta tai tietoa asiasta.. noista englannin kielisistä sivuista ei meikäläinen hirveesti ymmärrä. Kiitos jo etukäteen
Onko vikakoodit käyty nollaamassa anturin vaihdon jälkeen?
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Dodge Ram 4x4 2500 rofa Tekniikka & Jutustelu 4 20.10.2009 18:34
Dodge Ram 2500 Swoop Tekniikka & Jutustelu 4 12.08.2008 19:21
M: Dodge ram 2500 4x4 -94 tare O/M/V Ajoneuvot 1 26.05.2008 21:42
M: Dodge ram 2500 5.9TD -99 Arttuperkule O/M/V Ajoneuvot 0 11.10.2007 18:49
M dodge ram 2500 nivea2 O/M/V Ajoneuvot 0 20.06.2007 18:02


Sivu luotu: 12:22 (GMT +2).