![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Tuli laitettua jo Turbo paikalleen uudella öljynpaineletkulla,nyt pitäisi kestää. Tein uudet kierteet turbon päähän kun tää teräspunottu letku on vähän paksumpaa niin liittimetkin on isommat. Piti vähän modifoita,että mahtu letkut olee rinnakkain. Käytetty keinuvivusto tuli jo eilen postissa,nokkapukit sai käyttöön ![]() Toyota 2L koneensulake näköjään toimi:
__________________
RJ,Runner,LandRover,Hilux,Hilux,LJ,Hilux,W/T, SJ410 Viimeksi muokannut Greenday : 20.01.2010 20:43 Perustelu: Lisätään kuvaa ja tekstiä |
#2
|
||||
|
||||
![]()
No niin ,nokkapukit on tullu vaihettua ja jakopää korjattua.
Puristuksetkin tuli siinä samalla mitattua,ja venttiilit säädettyä+uudet öljyt ja suodatin. Vanhalla turbolla tuli suuoritettua koeajo,niin kyllä joutu vaihtaa uudet sisuskalut Tässä näkyy toi syy: Elikkäs puskee pakopuolelle öljyä ja onhan niissä lakereissa poikittais klappia. Tässä vaihto meneillään ![]() Täytyy sanoa ,että tosta korjaussarjasta tuli hyötykäyttöön pakopuolen tiiviste ja laakerit ,joutu vanhat laittaa imupuolelle kun ovat paremmat kun noi mitä tuli mukana. No kone käy hyvin korjatulla turbolla, ei savuta ollenkaan tyhjäkäynillä,elikkäs voi sanoo...Turbo CT20 sai jatkoaikaa,mutta P***KA Turbo se on laakeroiniltaan ja tivistyksiltään verattuna Garret 20GT:N ,joka vaihtuu,jos Martilla päästellään pitempään.
__________________
RJ,Runner,LandRover,Hilux,Hilux,LJ,Hilux,W/T, SJ410 Viimeksi muokannut Greenday : 24.01.2010 18:48 Perustelu: Lisätään kuvaa ja tekstiä |
#3
|
||||
|
||||
![]()
No,niin tässä on tätä korjauslistaa mitä viimeaikoina on tullut tehtyä Marttiin:
-Vahvistettu ja hitsattu runkon poikittaispalkkia -Runkon yksi reikä korjattu -Koria hitsttu vesitiiviksi ohjaamon osalta ja vahvistettu penkin kiinnitykset -Kuskin ovi korjattu roikkumasta eli saranatapit -Jarrut laitettu ympäriinsä ja ilmauksen kanssa edelleen ongelmia, tiivisteet vaihdettu jarrupääsylinteriin,mutta vielä ei tule painetta kunnolla, jatketaan harjoituksia. Tässä suunnitelma vinssipedistä,toi Bilteman vinssipeti aihiona ![]() Tuleekohan tosta nyt mitään kun on 4:llä M12*35 pultilla kiinni poikittaispalkissa? Viimeksi muokannut Greenday : 27.01.2010 12:23 Perustelu: Lisää kuvaa ja tekstiä |
#4
|
|||
|
|||
![]()
voipi olla et joudut jossain vaiheessa vahvistelee, tosin eihän martti nyt kauheen painava oo et voi hyvin kestääkki.
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
mitä tommonen kiinan turbon korjaus sarja makso?
tasapainotitko siipiä, ja akselia? vai laitoitko vaan samaan asentoon toisiinsa nähden ku purkaessa? |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Samaan asentoon kuin purkaessa,ei ole kuin tehdastasapainotus. Hyvin toimii...muttaen tiedä kuinka pitkään. En suosittele korjamaan mitään CT20:siä. Tämäkin korjaussarja on valmistettu varmaankin Kiinassa ja ainot hyvät osat oli laakerit 2 kpl=niin hinta niihinähden kallis.Kannattaa vaihtaa hyrrä merkkiä ![]()
__________________
RJ,Runner,LandRover,Hilux,Hilux,LJ,Hilux,W/T, SJ410 |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Jaahans, johan se on peti löytänyt paikkansa.. Hyvä ettei minun tarvinnut sitä takaisin alkaa hilaamaan.. Kai sitä 30 päivä sitten kulmaan mennään?
|
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
aattelin vaan että eikö se sama sarja käy tohon ct26seen |
#9
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
siihen valopylväseen Kehä 1:sellä ![]() Pitää hommata vinssi nokalle ja eiku koeponnistaa ![]()
__________________
RJ,Runner,LandRover,Hilux,Hilux,LJ,Hilux,W/T, SJ410 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
O: Hilux 4x4 | Morjenz | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 23.03.2007 01:17 |
Hilux D4D ei käy | Rekkules | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 28.01.2007 21:12 |
O: Hj/Hilux | O/M/V Muut | 4 | 12.03.2005 19:14 | |
Martti Järventie HPK:hon! | Laskos | Jääkiekko | 2 | 12.02.2003 11:32 |