![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
Eli jos ei katsastusasemalle ehdi/pääse, käy omassa vakuutusyhtiössä tekemässä omistajanvaihdoksen. Jos pääse edes sinne, niin soittaa vakuutusyhtiöön ja tekee vakuutuksen niin ei tarvitse maksella hyvikemaksuja. Tietenkin se omistajanvaihdos pitäisi tehdä viikon kuluessa vaikka olis vakuutus, saattaa vaikka lähteä kilvet yms mukavaa jos tiellä ajelee ja entinen omistaja on tehnyt luovutusilmoituksen.. EDIT ja nyt kaikki avaa linkin ja printtaa varoiksi muutaman luovarin jokaisen auton hanskalokeroon ![]()
Harbor Cruisers Viimeksi muokannut baxxter : 17.01.2010 21:50 |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() mun mielipede,sori vaan.
viakka olenkin rekisteröitymätön lueskelija .niin oon silti sitä mieltä ,että jos on nykyaikana niin saamaton ettei viitsi luovaria tehdä ,niin se on oma moka .turha siitä täällä on tehdä numeroo.ite en ees kehtaisi tollasta tunnustaa.sori vaan,mut tää on mun mielipide.joten älkää ottako herneitänenuseen.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
|||
|
|||
![]()
kyllä minä ainaski olisin sitä mieltä ,että nimi julki vaan.kyllä sen ostajankin kuuluu osansa tehdä.ite oon tältä sivustolta muutaman tuotteen joltain ostanu ja oon ollu tyytyväinen.ihan ok. porukkaa on ainaski ne oleet kenen kans oon asioinu.
|
|
||||
|
||||
![]()
terve.kysäiseppäs vakuutus yhtiöstä ,et onks se kaveri tehnyt siihen gr:ään vakuutuksen jos ei oo ni ilmoita kylmän viileesti varastetuks.oppii oleen......
|
|
||||
|
||||
![]()
Aken tietojen mukaan on vielä mun. Eli vaikka olis tehnytkin nii ei vaikuta. Voin siltikin ilmoittaa varastetuksi!!
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
-Tyyliin Ostin kaverilta x uuden käyttämättömän turbon mutta kun se tuli niin olikin vanha paska ja myyjä ei sitä suostunut vaihtamaan. Eli nimimerkki esiin ja perustelu mikä meni vikaan.. Osaisi sitten muut välttää näitä koijareita..
|
||||
|
||||
![]()
Itte en ainakaan jättäisi ostamaani ajoneuvoa rekisteröimättä , jos ei oo luovaria tai vaikka oliski.Myyjä (rekisteriin merkitty omistaja) saa uuden rekisteriotteen konttorilta henkkarilla ja voi myydä saman vehkeen niin monta kertaa kuin varomattomia ostajia riittää.Eli pelkästään paperilla ei kannata paljon kauppoja tehä ,eikä jätää valmistenumeroa / avainten sopivuutta tarkistamatta.
Eräs Suomeen juurtunut vähemmistöryhmä on alalla kunnostautunut ![]()
|
|||
|
|||
![]()
Ajoneuvoveron tiedustelunumero ainakin oli 01007821, ja se palvelu ainakin oli päällä myös viikonloppuisin.
En sitten tiedä, että mikä on tämän päivän tilanne. Itse olen pariinkin kertaan tuonne soittanut ja varmistanut verojen & dokumenttien tiedot. Kannattaa soittaa, jos on vähänkään arvokkaammasta autosta kyse. Vaikka ne paperit tehtäisiinkin ja auto rekisteröitäisiin ajallaan, niin silti se nulju MYYJÄ saattaa jättää autoveroista sen viimeisen loppuerän maksamatta. Tämä lasku taas aiheuttaa sen, että auto menee kk:n päästä ajokieltoon ja uudelle omistajalle lähetetyssä verolapussa lukee boldina, että käyttökielto maksamattomien verojen takia. Viime keväänä viimeksi itselle kävi tällainen tapaus. Vaikka puhutaan vain menetetyistä kympeistä, mutta periaattesta ottaa päähän, kun hommat ei mene niinkuin on sovittu... ![]() Ratsiassa poliisit nappaavat sorkkaraudalla kilvet pois, mätkäisee sakkoja ja auto jää siihen paikkaan... ![]() Eli jos on tuollainen nulju OSTAJA, joka ei tee omaa osuuttaan paperitöistä, niin ei muuta kuin marssit katsastuskonttorin tiskille ja laitat auton liikennekäytöstä poistoon. Seuraavaksi poliisilaitokselle tekemään ilmoitus varastetusta autosta... ![]() Jos tämä veijari jää kiinni tien päällä, niin sille lankeaa aikas isot sanktiot... ![]() Edittinä vielä, että ottaa auton ensin pois liikennekäytöstä ja vasta sitten tekee sen luovarin takautuvasti. Näin uusi omistaja saa jatkossa rapsut myös liikennekäytöstä poistetulla & vakuuttamattomalla ajoneuvolla ajamisesta. Todennäköisesti myös katsastamattomalla autolla ajamisesta... ![]() Viimeksi muokannut Kartse1 : 18.01.2010 14:28 |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Jos ei satu ajamaan ylinopeutta , selviää todennäkösesti tuimalla nuhtelulla ja sormen heristyksellä.Omaisuuteen tai fyysiseen koskemattomuuteen liittyvät rikokset eivät tuomioistuinten mukaan taida olla enää rikoksia ollenkaan...
|
||||
|
||||
![]()
Miten suppeella nyt tämän asian kanssa? Kun tiedät sen hepun rekisterinumeron ja tarvittavat tiedot, niin pitäisi niilläkin onnistua siirtään vakuutus kalliisti sen nimiin. Möin vuosia sitten moottrikelkan eräälle tyypille, joka ei sitä nimiinsä alkanut laittaan, mutta kerran näin hepun ja otin sen auton rekisterinumeron ylös ja ilmoitin vakuutusyhtiöön, niin hommat hoitui. Tuli perityt vakuutusmaksut takaisin. Toiselle osapuolelle ilmeisesti menivät korotettuina.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Eli homma toistaiseksi OK
|
||||
|
||||
![]()
Tunnistin ton trailerin..
Osti halvalla ja möi kalliilla. Bisnestä. So? Mutta vois silti vastata puhelimeen vaikka eukko oliskin heittänyt pihalle tms hlö kohtaista sattunut. Vai onko mulla taas vanha numero?
Broken Back Team #1 |
|
|||
|
|||
![]()
Epärehellisiäkin kauppiaita löytyy foorumilta. Olisin ostanut renkaat tyypiltä joka näkyy aika paljon myyvän tavaraa tai ainakin renkaita myyntipalstalla. Soitin ja kysyin että onko renkaat myynnissä vielä ja olihan ne. Sovittiin että seuraavana päivänä mennään hakemaan renkaat. Soitto miehelle että käykö nouto. Ja eihän se passaa. Työt puskee päälle ja millon mitäkin. Menee viikko. Joka päivä kyselyä että voiko renkaat tulla hakemaan. Aina joku uusi selitys että oon nyt menossa että ei onnistu taaskaan. Kysyn että kai renkaat on varattu mulle että soitat heti kun voi tulla hakemaan että tulen sitten. Miehestä ei kuulu mitään. Soittelen taas ja kootut selitykset on taas mukana. No soitanpa toisesta numerosta ja kysyn että onko renkaat vielä myynnissä että voisin tulla ostamaan. Mies tuumaa että renkaat on myyty jo. Elikköä tämmösiä kauppamiehiä tuolla on.
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Ei tuossa ole mitään ihmeellistä!! |
|
||||
|
||||
![]()
nimimerkki KARES
ei vastaa puheluihin eikä tekstiviesteihin, olen maksanut tuotteen jo aikoja sitten eikä mielestäni minkäänlaista aktiivisuutta kaupankäyntiin, tänne lähettää vaan yksityisviestejä, en minä täällä jouda pyöriä lukemassa viestejä niinku joku nuoriso internet joutomiesporukka, vaan haluan käyttää puhelinta ja saada asia nopeasti hoidettua mutta tämä mies ei pysty sitä hoitamaan järkevästi eikä osaa käyttää puhelinta. varmasti on kännykästä nähnyt viestini sekä soittotietoni muttei ole noteeraanut sitä mitenkään. offivaruste.com, möi vanteet kalliimmalla mitä sovittiin, ja lippikset sekä tarrat "unohtu" paketista. lähetin palautetta, internet sivujen kautta -> ei vastausta. SAATANA. Jos saan tähän negativiista palautetta tyyliin, "ei jouda/ei kerkiä" niin silloin pitää unohtaa kaupankäynti jo ennenkuin harkitseekaan sitä. edit. hermoni ovat kireällä kun "kaveri" ei vastaa puheluihin tais tulla jo seittemäs kerta peräkkäin kun sanoo että: "maksan velkani seuraavasta tilistä". muutaman oluen jälkeen lähden perimään itse henk.koht. saatavia, kyse on aika monesta tuhannesta eurosta. olen sanonut että kerralla ei tarvitse maksaa, mutta jos mies hankkii nettona n.2500€/kk niin miksi ei pysty lyhentämään velkaa vaikkapa 500€/kk tai ees 100€ pääasia että lyhentää! mua ainakin hävettäs/nolottas/vituttas olla jollekin velkaa, maksaisin sen mahdollisimman nopeasti pois
Monien lähteiden mukaan elämä johtaa 100% varmuudella kuolemaan. Muistakaa pelätä kaikkea, älkää vahingossakaan erehtykö nauttimaan mistään. Ikinä. Milloinkaan. autot: TOYOTA HJ61, NISSAN KING CAB 4X4 2.5TDIC Viimeksi muokannut VonLeka : 13.08.2010 22:56 |
|
||||
|
||||
![]()
Ei ainakaa viel tähän mennessä huonoja kokemuksia
![]()
|
||||
|
||||
![]()
kaupat sujuneet ihan moitteetta ja tavara ollut kuvauksia vastaavaa
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Kaupat
Jes!
Kaikki kaupat offipalstan kautta on menneet niinkun on sovittu. Rahatkin olen monta kertaa laittanut tilille ennenkun tavaraa olen saanut, pari kertaa olen tavaran saanut ja sitten maksanut. Samooin on homma toiminut toisinkinpäin. Osia on myös tullut enemmän kuin olen tilannut, kiitti RHM... Jostain on joskus tullut maksettua liikaa, mutta eiköhän nekin rahat ole menneet oikean harrastuksen tukemiseen. Iso kiitos kaikille kauppakumppaneille näiden vuosien ajalta ![]()
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
onko keneenkään palstalaisen vanha lantikka | ic hilux | Maasturiprojektit | 3 | 02.09.2009 11:05 |
Päivän tulkinta karjapuskurin teosta? | IsoA | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 10.10.2007 17:16 |
kenelläkään kokemuksia vastaavan rakkineen teosta | Tekniikka & Jutustelu | 18 | 16.06.2007 15:44 | |
Tarjouksia rangen kaarien teosta | T.T.T | O/M/V Muut | 2 | 15.03.2007 06:12 |
joitakin kuvia vinssivaijereiden teosta | jjtp | Tekniikka & Jutustelu | 44 | 28.10.2004 21:05 |