![]() |
![]() |
|
O/M/V Ajoneuvot Kaikki kokonaiset ajoneuvot tälle osastolle. Sekä ajokuntoiset, että kokonaisena varaosa-autona myytävät. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Myyty Osta multa hiluxi... susuki en kyllä tarvi vaihdossa, saat asiasta ymmärtävänä hiluxin 6500€Myyty |
|
||||
|
||||
![]()
Tämäkin olisi vielä. Leimalle tarttis kohta viedä. Vaihdossa voi tarjota MP:tä /venettä/asuntovaunua-autoa tai jotain muuta kivaa! Normi käyttistä en tartte. Isot maastorenkaat tai kevyt ja tehokas moottori-vaihdelaatikkopaketti kiinnostaa myös.
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa" Viimeksi muokannut panzer : 10.02.2010 19:25 |
|
||||
|
||||
![]()
mull ois asuntoauto ylimääräsenä,nissan capstarin alustalle tehty täysin integroitu.Knaussin kopalla.Joutusit kyllä mulle väliä maksamaan.Mut jos kiinnostaa niin privalla jatketaan.
|
|
||||
|
||||
![]()
Tää ois viittävaille leimassa. Takajarrut vaan kondikseen ja yksi mutteri eturiipukkeen pulttiin niin se olisi siinä. Menee leiman haku vaan pääsiäisen tuollepuolen. No, sitten hinta nousee kun on tuoretta mustetta ja vuosi ajoaikaa!
|
||||
|
||||
![]()
Nyt olis hitsuuteltu uutta peltiä suzukiin. Varmuuden vuoksi hieman vahvempaa. (1,5mm)
Odottaa vaan uutta omistajaa!
|
|||
|
|||
![]() mese
Vieläkö panzerilla on g mese myynnissä?
|
|
||||
|
||||
![]()
Kaikki on myynnissä.Suikka mieluummin ekaksi.
|
|||
|
|||
![]()
Kiinnostaako mersuun vaihdossa tax free husaberg fe650 -03 enska ja supermoto vanteilla?
|
|
||||
|
||||
![]()
Toisaalta kiinnostaa mutta toisaalta ei. Pyörä kiinnostaa mutta raha enemmän. Ainahan voit ehdotella kuvien kanssa,mitään en lupaa muutakuin käteisostajalle. panzer@offipalsta.com
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M: Suzuki Samurai -88 MYYTY & Suzuki DR 650 SE -96 | COWBOY | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 19.10.2007 06:48 |