Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sperman
Hyvä topic!
Ton koneen kulman vois mitata kun pata on Hj:ssa kiinni.
Nosturilla vaateriin ja hepit.
Siitä tarkistus jonkinlaisella astemitalla.
|
Hyvää pointtia spermanilla, nyt on nuo mitat esim. lohkon kyljestä merkatuilta kohdilta runkopalkissa oleviin mittapisteisiin jo valmiiksi ylhäällä ja kun ajaa ekat lenkit ja voi arvioida onko siitä käyttikseksi noilla asetuksilla niin voisi asemoida rungon passiin +-0 ja ottaa astemittarilla kulmamitat ylös. Murrokset näyttäisivät olevan kuin alkuperäisessä noilla HJ:n norrillakin eli ei tarvetta ainakaan vaihdelaatikon poikkipalkkiin hitsattavalle kardaanisyvennykselle vaikka akselit olisivat alimmillaan, etukardaani tuplaristikottomana ei ota kiinni laatikon kannatintukeen. Eihän tuossa joustoja ole juuri alkuperäistä alustaa kummemmin mutta väitän että riuskasti repii jos vaan nyt muuten pelaa.
:-)