Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #3  
Vanha 11.01.2010, 00:38
veijon-esso:n Avatar
veijon-esso veijon-esso ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 25.08.06
Sijainti: Vantaa
Viestit: 2.530
Perusasetus

Noita doublereita on monella eri valmistajalla ja niitä saa erilailla "kellotettuina" eli etukardaanin lähtöä saa ylemmäs jos haluaa.

Toin NVF:n doubleri on vissiin aika vapaasti kelloteltavissa miten haluaa, mutta juuri siitä syystä kun se on moniosainen, niin ameriikan puolella on ollut purukalla ongelmia pulttien kiinnipysymisessä. Pirates foorumilla oli aika paljon juttua kun porukka taisteli ton adapterin kanssa. Osalla se on toiminutkin, mutta ehkä vähän turhan hieno ja monimutkainen rakenne. Ilmeisesti jos painavan jakolaatikkopaketin saa tuettua tarpeeksi hyvin, ei pulttien löystymisongelmaa tule.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ozin karttojen yhdistäminen. jack_broken Tekniikka & Jutustelu 19 14.02.2008 21:38
2 keppinen np203? S-V Tekniikka & Jutustelu 3 20.08.2007 22:41
NP203, NP205, NP208 Gary Grand Tekniikka & Jutustelu 17 04.05.2007 09:30
V: NP205 CHEVY...NP205 FORD TimJus O/M/V Muut 2 12.03.2005 22:02
osioiden yhdistäminen c&d jjtp Chit-Chat 8 11.12.2004 21:19


Sivu luotu: 02:27 (GMT +2).