![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Noita doublereita on monella eri valmistajalla ja niitä saa erilailla "kellotettuina" eli etukardaanin lähtöä saa ylemmäs jos haluaa.
Toin NVF:n doubleri on vissiin aika vapaasti kelloteltavissa miten haluaa, mutta juuri siitä syystä kun se on moniosainen, niin ameriikan puolella on ollut purukalla ongelmia pulttien kiinnipysymisessä. Pirates foorumilla oli aika paljon juttua kun porukka taisteli ton adapterin kanssa. Osalla se on toiminutkin, mutta ehkä vähän turhan hieno ja monimutkainen rakenne. Ilmeisesti jos painavan jakolaatikkopaketin saa tuettua tarpeeksi hyvin, ei pulttien löystymisongelmaa tule. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ozin karttojen yhdistäminen. | jack_broken | Tekniikka & Jutustelu | 19 | 14.02.2008 21:38 |
2 keppinen np203? | S-V | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 20.08.2007 22:41 |
NP203, NP205, NP208 | Gary Grand | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 04.05.2007 09:30 |
V: NP205 CHEVY...NP205 FORD | TimJus | O/M/V Muut | 2 | 12.03.2005 22:02 |
osioiden yhdistäminen c&d | jjtp | Chit-Chat | 8 | 11.12.2004 21:19 |