![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Kokeilappa ruveta kuskaamaan lapses kouluun itse! kun 3 muksua pitäs viedä kouluun 10km päähän ja jokainen eriaikaan niin ei paljoa ehdi itse töihin niitä vitun veroeuroja tienaamaan. Kunta ei niissä kuljetuksissa juurikaan vastaan tule. Helpompi kun lahdataan vaan ne sudet ![]() Ja mistä vitun lentokoneista sä höpiset? niitä on kuulma jossain vantaalla ja taivaalla, ite en sellaseen ole sekaantunu viimeseen 10vuoteen. säästöö säästöö jos olis mistä säästää nini olis kivaa!
|
|
||||
|
||||
![]()
Todennäköisesti susikanta ei paljoo nouse vaikka ne mitä päättelis kun niistä ei kukaan kauheesti välitä niin niitä saattaa kadota itsestään
![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Niin kuten sanoin en tiedä kaikkia kommervenkkejä asioista kuten tuossa ilmaisinkin. Ja tässä nyt lähinnä yhteisvastuusen viittasin... Tietenkään ei ole mahdollista kaikkea saada eikä se olisi mitenkään edes mahdollista mutta lueppa uudelleen se teksti..... Se lentokone oli vain esimerkki ei tarkoittanut sitä että sinunkin sellainen pitäisi ostaa......
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]()
mutta mikä siinnä on että niitä täytyy lisää olla? miksi se 250 yksilöä ei riitä? kannan lisääminen tarkottas että yhden hukan tilalla ois sitte neljä. ja onkos ny viititty ottaa selvää että paljon niitä on venäjän puolella? ei ny mee jakeluun mulle ei sitte millään. eikö niillä eu- asiamiehillä ole mitään tärkeempää tekemistä? jos ny kumminki se jääkarhu vielä tonne mettään? eihä siittä suurempaa hyötyä/iloa olis, mut jos ny kumminki...
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Lisää rompetta... | PikkuMyy | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 8 | 14.12.2006 17:51 |
Lisää tehoa RJ:hin?? | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 13.12.2004 18:09 | |
lisää politiikkaa | SamppaFIN | Jokes | 0 | 26.11.2002 21:00 |
...ja vielä lisää | SohNah | URL | 0 | 21.08.2002 08:22 |