Kolmas talvi taitaa olla pihan auraus leikit autolla menossa, eli nyt menossa evo3 aura menossa, tai puskulevy.
Itse aura ja työ runko tuli nimimerkki Gesvakselta, sj:n työ rungolla. Siintä ei valitettavasti ole kuvaa enää olemassa, kuitenkin se paketti oli turhan työläs kiinnittää käyttöautoon auraamista varten.
SJ:n siirtyessä työn alle tuli tehtyä pika muutos hoojiin keulalle, ikävä kyllä siintäkään ei ole kunnon kuvaa...
Kyseinen hässäkä asentui hoojiin vinssi puskurin päälle kuvassa näkyvällä L-raudalla(musta) ja pultit vinssi puskurin läpi. Tuossa systeemissä oli hyvää se että auran kulma pysyi samana oli aura ylhäällä tai alhaalla, itse asiassa sama toimi myös alkuperöisessä versiossa...ja mikä siinä oli hyvää niin aura kun kellui niin sai työnnettyä helposti siistiä penkkaa kun aura alkoin nousemaan "itsestään" penkalle.
Viimeisin versio, johon on tullut paneuduttua ehkä eniten koska nyt saattaa käyttöauto pysyä pidempään ja samalla sovituksella pitäisi olla liitettävissä myös tuohon SJ:n keulillekkin.
Muutama kuva kesken eräisestä:

Vaikka "merkki" onkin PATU-1700 on levy levitetty 1800mm, kohtuu sopiva koko SJ/Vitara(HJ liian kapea)
Viimoisimmissa kuvissa näkyy tämän hetkinen kiinnitys, on kohtuu helppo ja nopea asentaa ja ottaa pois. Vinssillä siis tapahtuu nosto, sähkö vinssi huomattavasti mekaanista mukavampi. Kuvassa näkyvät mustat jouset toimii tilttinä jos aura tökkää johonkin esteeseen tms, tällä hetkellä kahdella jousella ja hyvin herkkä(ja itse ainakin tykkään). Auran kääntö on toteutettu 20mm pultilla ja 10mm sokkapultilla jolla haluttu kulma lukitaan, myös tuo 10mm sokka pultti on toiminut hyvänä sulakkeena, hoojiilla auratessa katkes n.10pulttia talven aikaan, katkaisuun riitti mm. pakkauslava lumen alla.
Saikohan tuosta nyt mitn selvää...