![]() |
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Harmi homma MIC-90... Kyllähän corveten huoltoihin menee rahaa. Itselläni suurimman menoerän aiheutti uudet renkaat ja putkiston tilaaminen Jenkeistä. Nyt kun tarkemmin miettii niin itse pakollisiin huoltoihin on mennyt aika vähän. Lähinnä kaikkiin "viri" osiin ja sen sellaisiin on tullut laitettua rahaa. Maanantaina tulee uusi lähetys Jenkeistä ja pääsen tekemään hieman remppaa:
-Uusi IAC + tiiviste(tyhjäkäynti seilaa) -Uusi EGR venttiili (epäilen että on rikki) -Imusarjan tiivisteet (Eivät vuoda mutta ajattelin vaihtaa silti uusiin) -Läppäportin puhdistus ja uudet tiivisteet (jos auttais tuohon tyhjäkäyntiin ja muutenkin käyttäytymiseen) Seuraava tilauksen olen jo valmiiksi katsastanut ja ajattelin tilata mm.Hypertechin Power Coil kitin, missä tulee Hypertechin puola, virranjakajan kansi ja pyörijä. Onko kellään kokemuksia tuosta kitistä? Tuohon pitää vielä tilata se modifoitu kansi jotta mahtuu paikalleen. Joitain haljenneita sisäpaneeleja olen myös ajatellut tilata. No joo, välillä tuntuu että on kuin karkkikaupassa kun klikkailee ostoskoriin noita osia.. -------------- 1988 Corvette |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Osakasko hyvä hankinta | joker | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 18.08.2007 08:40 |
matkalla ryssiin...viisumin hankinta | patrol88 | Chit-Chat | 4 | 28.05.2006 21:39 |
rengas hankinta ajankohtainen | TJ | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 18.03.2006 17:05 |
Veten -87 hankinta | Vuosimallit 1984-1996 | 22 | 09.11.2004 11:50 | |
Vanhan rangen hankinta? | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 19.03.2004 22:27 |