![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
Eihän tolla vuokrata eds yksiötä täältä helsingistä!!
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
mutta näinhän se vain on, rehellisen ihmisen rehellinen työ kustantaa kaikkien muiden hauskanpidon. samalla kun koetat perssuoli pitkällään duunata ja toteuttaa unelmaas, ni samalla toteuttaa muidenki unelmat. kyllä niin tekis mieli vaan alkaa keplotteleen tässä, kyllähän joku tässä holhous-maassa kumminkin olisi minusta niin huolissaan että hoitas mun asiat kuntoon...
kötköttimet on kivoja Viimeksi muokannut hazzinen : 06.01.2010 10:01 |
|
||||
|
||||
![]()
Mulla on kovempi luotto tuohon vapaaehtoiseen eläkesäästämiseen kuin siihen että 33vuoden päästä pääsisi valtion kassaan säästetylle eläkkeelle. Itse aloitin eläkesäästämisen 25v ja tämä vapaa-ehtoinen 100€/kk tarkoittaa sitä että 63v jos siirtyy eläkkeelle saa 15 vuoden ajan reilut 800€/kk ja siihen päälle sitten se valtion suoma eläke.
www.parempielake.fi tuolla aika hyvä laskuri aiheesta uskoo ken tahtoo tätäkin järjestelmää, mutta kokeillaan nyt kuitenkin... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Uskoo ken tahtoo.
![]()
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
ja tänne ne jotka ei ikinä hommaa kääpöitä! | kävikökipiäää | Chit-Chat | 6 | 01.10.2007 22:06 |
Hullua hommaa: Formula Offroad | rami20 | Chit-Chat | 3 | 10.05.2007 20:08 |
"paska"hommaa | jeeppi-eki | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 21.09.2004 16:35 |
Homojen strategia maassamme! | Lars | Niilo Paasivirta - Correct Opinions | 0 | 18.12.2001 16:03 |