![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Tuossa sinun rummun sisäkuvassa oleva kuusioakseli ei ole kiinni millään (paitsi ruosteessa)(tulee tuon banduilla nipussa olevan jarrukäikäleen sisään) ja rumpu kanittaa nyt jarrupaloihin (ruosteessa) Moottori kanittaa pooriakselista tuohon kannen sisällä olevaan planettapyörästöön (ruosteessa) Eli CRC:tä täyteen ja ootteleen. Ja naputusta jne... Nämä kuvat 95Ti mallista, melko saman näköistä...
__________________
-Jyrki- Tietä käyden tien on vanki
Vapaa on vain umpihanki (A.H.) |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Päädyn ei kumminkaan pitäisi kanittaa mihinkään muuhun kuin korkeintaan tuohon muoviseen laakeriliuskaan, vai mitä?
Lainaus:
Irrota pääty ensin rummusta, niin pääset erikseen työstämään jarrua irti rummusta ja booriaskselia päädystä. - p
__________________
Life's a bitch, and then you don't die. - Vanha vampyyrisananlasku |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Purkautuipas paska! Voimaa, raivoa ja mustia kynsiä. Ainut mikä ei vielä irronnut, on akseli jarrupakan toisesta puoliskosta. Kuten kuvista voi havaita, osat ovat vuosien varrella kromautuneet. Pientä damageakin tuli sessiossa, jos ei enää rokkaa, ostamma uuden mjoottorin.
__________________
Sika ajaa Possulla |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Paksusti lakkaa vaan ton käämin päälle. Tuskin tollanen naarmu haittaa ku ei oo kuiten lanka poikki.
__________________
Huono tie, parempi mieli. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Tuo pusla joka jäi akseliin:
Minulla se taas jäi päätyyn kiinni. Varmasti jomman kumman pinnan pitäisi liukua mutta kumman vai kummankinko? - p
__________________
Life's a bitch, and then you don't die. - Vanha vampyyrisananlasku |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Ööh...pusla? Eihän siinä puslaa ole vaan laakeri.
__________________
Sika ajaa Possulla |
#7
|
||||
|
||||
![]()
No tosiaankin.
Silly me. Rasvoista: Aeroshell 7:ää saa Malmin lentokentällä kolmen kilon pöntössä á 160 euroa. Yleisemmin saatavilla olevista rasvoista parhaat speksit, mitä onnistuin löytämään, oli Motulin Tech Grease 300:lla, joka lupaa lämpötila-alueeksi -30 - +150 astetta ja tilapäisesti +200. - p
__________________
Life's a bitch, and then you don't die. - Vanha vampyyrisananlasku Viimeksi muokannut pkarlstedt : 09.01.2010 10:38 |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Oletteko rasvanneet tuota jarrupakettia?
Minulla on se mekaniikka tosi kuivan näköinen, mutta arveluttaa vähän läträtä rasvan kanssa tuossa jarrupalojen lähellä, enkä olisi mielelläni purkanut pakettia. Jos rasvaaminen on mahdollista/suositeltavaa, olisiko kuparitahna tähän kohtaan parempi kuin vasuliini? - p Edit: Mahdanko hannata turhaan tuon jarrun purkamista. Tästä saa ainakin hyvät ohjeet ja kuvat: http://www.wanderingtrail.com/Repair...warnwinch.html Siinä ei vain käännetä jarrupaketin esijännitystä päälle. Noista ohjeista poiketen kasasin ensin vaihteiston hammaskehän sisään aurinkopyörää myöten, ja uitin sitten koko systeemin paikalleen päätyyn. Kaikki meni tosi helposti paikalleen ilman minkäänlaisia sovitteluja. Ison liukurenkaan (kohta 9 yo. työselostuksessa) orientaatio oli vähän epäselvä. Olin merkannut itselleni muistiin, että sisäreunan huullos/lovi tulisi isoimpaan planeettapyörästöön päin. Tällä tavalla asennettuna isoimman pyörästön niittien kannat sopivat mukavasti tuohon loveen. Työselostuksessa sanotaan, että se tulisi juurikin toisin päin. Go figure... - sama
__________________
Life's a bitch, and then you don't die. - Vanha vampyyrisananlasku Viimeksi muokannut pkarlstedt : 12.01.2010 12:44 |
![]() |
Luokat |
sähkövinssi |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Sähkövinssien top10??? | repo | Tekniikka & Jutustelu | 48 | 19.06.2008 21:56 |
Mihin porukka on sijoittanut sähkövinssien ohjausb | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 15.05.2007 05:20 |