![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Savuttaa ja ravistaa kuumana...
100varmaa ettei kylmäkäynnistin vikaa laita päälle, mutt aloitappas seuraavista hommista: - ilmavuoto - venttiilivälykset - suutin hajalla - kansipahvi??? Kylmäkäynnistin antaa lisää ennakkoa ja nostaa tyhjäkäyntikierroksia, eli kone käy kovaa tyhjäkäyntiä karkeammin. Se ettei kone käy kaikilla on dieselissä helppo juttu, puuttuu nafta tai puristukset! Jos on suutinvikaa, niin yksitellen ruiskuputkesta liitin auki ja se mikä EI vaikuta käyntiin, on sitten pimeenä. Samalla kun avaat viallisen (jos siinä vikaa) suuttimen, katso ENNEN irroitusta suuttimen liittimen linjasta, onko näkyvissä "metallihilettä", koska jakajapumput "yleensä" hajoavat talvilaadun naftalla, koska sen voitelu on heikompaa kuin kesälaadun. Jos hilettä suuttimen reiässä, niin pumppu on "kaput"... Venttiilivälyksethän on helppo tarkastaa, ja senhän kuulee jo käyntiäänestäkin, jos venttiili vuotaa!
__________________
--------------------------------------------- # # # Jos se ei satu, silloin se maksaa... # # # --------------------------------------------- |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
sj413 kuumana kytkin ei irrota | *make* | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 06.10.2009 21:25 |
Pajeron Syyläri käy kuumana. | Concrete | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 14.08.2009 21:19 |
Pajero käy kuumana kun ajaa kovempaa?? | vputila | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 15.02.2006 12:34 |
Tietokone käy kuumana. (virtalähde) | samisami2 | Chit-Chat | 14 | 12.01.2006 20:58 |