Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #3  
Vanha 02.01.2010, 07:02
Heguli:n Avatar
Heguli Heguli ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 22.06.06
Sijainti: Espoo / Suomusjärvi
Viestit: 7.323
Perusasetus

Kaikki on suhteellista. Vakiokuntoisella suikalla pystyy ajamaan päivittäistä työmatka-ajoa, kunhan vaan on valmis tinkimään mukavudesta. Sitten kun alkaa olemaan autossa isompaa rengasta ja korotusta niin vaaditaan enemmän masokistin ominaisuuksia. Talvella suikka on aika ärhäkkä, kun tuo akseliväli on niin onnettoman lyhyt. Ei mikään helppo auto ajaa mutta opettavainen.

Tuolla on mielestäni aika realistinen kuvaus autosta: http://www.tosimiehet.org/sj.html
__________________
Tumpula Racing Team
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
HDJ80:n maasto-ominaisuudet? Tekniikka & Jutustelu 44 28.12.2008 11:34
Minkälaiset ajo-ominaisuudet? HEKULIINI Chit-Chat 32 14.04.2005 19:05
Nissan King-cap Maasto-ominaisuudet Tekniikka & Jutustelu 21 07.01.2005 08:20
Korkattu offi ominaisuudet blaserista kulmakorves. Nasty Tekniikka & Jutustelu 2 21.11.2004 21:16
Ajo-ominaisuudet..... Tekniikka & Jutustelu 0 04.02.2003 20:09


Sivu luotu: 17:30 (GMT +2).