![]() |
![]() |
|
Linkit Off-Road -linkkejä ympäri maailman. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() saa kyllä paskempaa esityst hakea,ja rumempaa esintyjää.. tollasii läskejä heilumass näkee kanss baareiss aina jotka luulee et ne on kovin hottiii ku on muutama numero liian pienet paidat mitä ei mielikuvitukselle jätä sitten enää arvaamista.. jos toi olis läpällä niin ymmärtäis viellä,mutta kun ei... ei voi ku itkeä
|
||||
|
||||
![]()
sen siitä sai ku piti tulla kattoo offipalstaa ennen nukkumaan menoa, nyt ei kyl uskalla mennä nukkuu voi nähä rumia unia
![]()
|
|||
|
|||
![]()
kuka maksaa mun terapia laskun???? se olis sitte semmoset kolme ja puol tonttuu
|
|
||||
|
||||
![]() kuva kertoo sen |
|
||||
|
||||
![]()
Menin vilkaisemaan tonne edelliselle sivulle ja tuli sellainen "kylmänpurautus" selkäpiihin, mun viinapää ei kestä juomaan näkyä hyvännäköiseks.
|
|
||||
|
||||
![]()
sairasta koittaa syödä ku tätä topiccia lukee. rullailin rauhas sivua alaspäin kunnes aukes kuva, nyt on jukurttia välilä keuhkot-tietokoneen näyttö turhauttavan paljon.
|
||||
|
||||
![]()
Tenkanenkaan tuskin laulais tuolle että hemaisevan seksikäs pörröpää...
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Suunnistus kisoissa vois Tuksun sitoa puuhun rastiksi. Jos sitä panis, niin montako pistettä siitä vois saada, 500?
![]() (jos tämä viesti loukkaa jota kuta, niin se on lähetetty pienessä fiiliksessä, eli humalasasa)
|
||||
|
||||
![]()
Niin siis onko tää kuva otettu jonkun pieksemisen jälkeen, vai miks sen naama näyttää tolta.. Siis eihän tosta itse naamasta saa kaunista kirveellä eikä sahalla, mutta ainakin toi poskipunan väri on helvetin hyvä, jos tarttee naamioida ittensä sen näköseks, että olis turpaansa saanu..
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Täl naamal toiki ois kyl jo melkonen saalis.
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
että näin | Chit-Chat | 3 | 21.09.2007 22:28 | |
Rover 3.5 V8 Hotwire EFI - käy nätisti | Ahosensetä | Tekniikka & Jutustelu | 36 | 05.09.2007 22:02 |
Että vituttaa | Lars | Niilo Paasivirta - Correct Opinions | 0 | 27.08.2003 09:17 |
Tiesitkö, että... | mikk0 | Elämää suuremmat huijaukset | 10 | 13.04.2003 13:13 |
Saa laulaa mukana... | zartsa | URL | 0 | 19.03.2003 18:14 |