Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Linkit muihin palveluihin > Elävä Arkisto > General talk > Cooking & Food
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Cooking & Food Food, beverages, cooking, eating, serving food

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 27.08.2003, 13:29
Laskos Laskos ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 25.09.01
Sijainti: Tampere, Vehmainen, Finland.
Viestit: 1.237
Perusasetus

Vähän vaihdellen, mutta vaihtoehdot yleensä ovat:
* puuroa mustikkasopalla
* muroja + jugurttia
* 2-4 leivän siivua (yleensä vaaleata), päällä sulatejuustoa/margariinia, makkaraa, juustoa
* banaania siivutettuna jugurtilla
Joka aamu kuppi, pari kahvia tietty kyytipojaksi.
Aamuisin on pakko syödä, muuten ei tule päivästä mitään, aamupalahan on päivän tärkein ateria. Lauantai/sunnuntaiaamuisin juon yleensä vähän enemmän kahvia ja syön muutenkin tukevammin ja nautin lehden luvusta sekä laiskasta aamusta. Harmi, kun arkisin on niin harvoin aikaa moiseen ylellisyyteen (tai sitten pitäisi herätä joskus viideltä...)

- Laskos -

"Voittajat eivät luovuta, luovuttajat eivät voita"
(Juhani Tamminen)
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit


Sivu luotu: 09:15 (GMT +2).