![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Tässä myös jotain.. Liikkuvia kuvia saattaa tulla myöhemmin.
|
|
||||
|
||||
![]() Tuttua maastoa!
No hö!? Eikös tuolla ole Kojoottien laavu siinä sisään tulossa? Rupes näyttämään kovasti tutulta.
Itse tunnen alueen vaan "Kojoottieen maastoina". Tuollahan me FJDC:n talvitreffeillä ollaan jo monena vuonna käyty lumia pöllyyttelemässä ja maaliskuussa taas tullaan jos huolitaan. Useanan vuonna on koeajo Jeepeillä ollut aina tavoite käydä linjan kumulla kääntymässä ja lähes joka vuosi sinne on vakio Jeepillä mentykkin. Mukava paikka. t.Ismo Ämmä
|
||||
|
||||
![]()
juu kivaa oli vaikka oma ajokki hyyty laavun edustalle,
nyt tiedän miksi sähkölaitteet kannattaa puhdistaa täytön jälkeen, kiitos itseni puolesta kaikille paikalla olleille ja, HYVÄÄ LOPPU VUOTTA 2009 SEKÄ TULEVAA VUOTTA 2010
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|||
|
|||
![]() taas oli kivaa
joo hianoo oli makkara lämpis ja kuskit myös ajojen jälkeen että kiitos vaan kerhon väelle saunomisesta. mutta ehkä uudet kujeet ensivuonna.niin ja ranke liikkuu viä omin voimin mutta ei näytä kovin kauniilta mutta kai se viä voi kaunistuakkin!!!
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
tikinmaalla ajot | porro1 | Tapahtumat | 24 | 10.11.2009 07:59 |
Aprilli ajot tikinmaalla 4.4 -09 | tossu | Tapahtumat | 21 | 23.04.2009 20:21 |
Perinteiset tapaninpäivän ajelut tikinmaalla | tossu | Tapahtumat | 38 | 28.12.2008 12:28 |
perinteiset jussin ajelut tikinmaalla 23.6 | tossu | Tapahtumat | 10 | 28.06.2007 10:05 |
Tapaninpäivän ajelua Tikinmaalla (Valkeakoskella) | Tapahtumat | 21 | 27.12.2004 17:33 |