Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Äänestyksen tulos: Pelkäätkö ajaa huonolla kelillä?
Kyllä 13 9,09%
Ei 130 90,91%
Äänestäneitä: 143. Et voi äänestää tässä äänestyksessä.

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 26.12.2009, 02:50
jjv:n Avatar
jjv jjv ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++

Rekisteröitynyt: 19.12.04
Sijainti: oulu, Finland.
Perusasetus

Mulla on aina ollu ongelmana ku toinen silimä on melekeen sokkee niin heti ku keli huononee tai pimenee tarpeeksi niin ruppee jännittää ku ei nää. Mulla on ollu silimälasit 2 vuotiaasta lähtien .
Tästä seuraa epävarmuus ratissa ja ehkä se on myös eräänlaista pelekoa. Mun täytyy myöntää et pelekään ajaa huonolla kelillä, koska en nää tarpeeksi hyvin.

Siltikään en myönnä olevani huono kuski, mutta vältän ajamista huonossa kelissä jos pystyn.

Vastaa lainaten
Vanha 26.12.2009, 10:02
Skorpioni Skorpioni ei ole kirjautuneena
Veteraani

Rekisteröitynyt: 12.04.07
Sijainti: Suomi
Thumbs up

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jjv Näytä viesti
Mulla on aina ollu ongelmana ku toinen silimä on melekeen sokkee niin heti ku keli huononee tai pimenee tarpeeksi niin ruppee jännittää ku ei nää. Mulla on ollu silimälasit 2 vuotiaasta lähtien .
Tästä seuraa epävarmuus ratissa ja ehkä se on myös eräänlaista pelekoa. Mun täytyy myöntää et pelekään ajaa huonolla kelillä, koska en nää tarpeeksi hyvin.

Siltikään en myönnä olevani huono kuski, mutta vältän ajamista huonossa kelissä jos pystyn.
Ihailen tällaista rohkeutta, joka uskaltaa myöntää olevansa peloissaan huonossa kelissä! Uskon sinun olevan hyvä kuski, koska sinulla on asenne kohdallaan.

Oli siinä aaton liikenteessä varmaan syytä pelätäkin, kun rekka ohitti ja lumen pölyämisen takia näkyvyys oli olematon. Hiljentää ei voinut, koska takaa tuli liikennettä, eikä ajaa kovempaa, koska myös edessä oli liikennettä.

Viimeksi muokannut Skorpioni : 26.12.2009 22:22 Perustelu: t
Vastaa lainaten
Vanha 26.12.2009, 19:23
nöfnöf nöfnöf ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen

Rekisteröitynyt: 02.11.06
Sijainti: Finland.
Perusasetus

liikenne ei ole videopeli

Jos ei tunne pientä pelkoa liikenteessä, niin kaikki ei ole ihan kohallaan.
Koskaan ei voi tietää, mitä sieltä vastaantulijan nostattamasta lumipöllystä tulee vastaan, siellä voi olla joku "kiireinen lomalainen" ohittamassa, hirvi tai jotain muuta vastaavaa.

Todellisessa elämässä käy kipeää, kun ajaa kolarin.
Palstalaiset on tietysti niin hyviä kuljettajia, ettei kellekkään ole sattunu mitään, mutta näin se vain on.

ja pelkääminen ei tarkoita sitä, että rystyset valkoisena puristetaan rattia, vaan jatkuvasti tarkkaillaan vaihtoehtoja mitä teen, jos tulee yllättävä tilanne.
nimim. pari kertaa penkan taakse paennut.

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Patrolissa sd33 käynnistymisongelmia kylmällä kelillä. bluevan Tekniikka & Jutustelu 48 17.11.2009 06:00
Missä kehtaa ajaa? Krisse Chit-Chat 21 05.05.2009 07:02
Mustanaamio ajaa Jeepillä!! PikkuF Chit-Chat 9 13.01.2007 00:19
Uskaltaisitko ajaa? Moab Chit-Chat 20 28.11.2006 23:37
Pelkäätkö kuolemaa? Lars This And That 20 15.02.2006 20:31

Sivu luotu: 07:18 (GMT +2).