![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Tällä hetkellä vituutta lähinnä se että tuloraja paukku yli ja joulukuun tilesitä menee 40% veroo.. ja minä kun olin lasittavinaan tulorajaksi vielä kohtuu suuren lukeman..... PERKL... just kun joulun aikana tota rahaa ei mee just ollenkaan..
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Yli olis menny tänäkin vuonna, mutta ilmeisesti näin vanhmmallakin iällä sentään jotain oppii. ![]() Edit: ny vituttaa se että miksei traktoriin voinu laittaa talvilaatua ja vaihtaa filtterit ENNEN pakkasia...............
Sika ajaa Possulla Viimeksi muokannut IironSika : 22.12.2009 18:37 |
|
||||
|
||||
![]()
SOA-kikkailussa osoittautui,että taka U-pultit on sentin liian lyhyet ku en kattonut kuinka korkean palikan hitsaan akseliin päälle..prkl!!!
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Joo, no mulla oli siinä vielä selanen että ei näkyny tilinauhois sitä rajaa ni ei tajunnu yhtään vahtii.. JA tilasin kyllä jo uudet verokortit jotka alkaa 1.1.2010.
|
||||
|
||||
![]()
Niin, tässä se mullakin meni lopullisesti metsään. Meillä tulee tili puolessa kuussa ja lisät kuun vaihteessa. Kun joulukuun tilissä meni lisäprosentilla, hätäpäissäni tilasin heti uuden kortin, että edes lisät tulis perusprosentilla. Tulihan ne, mutta sen uuden kortin tuloraja napsahti yli heti tammikuussa ja taas maksettiin isolla prosentilla. Jos en olis tehnyt mitään, olis ainoastan ne lisät mennyt isolla prosentilla, koska alkaen 1.1. voimaan tulee perusprosentti, koska kyse on nimenomaan VUOSITYÖTULOSTA. Eli kalenterivuosi.
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kerro mikä ei vituta... miksi on hyvä olla? | FinnDRZ | Chit-Chat | 1829 | 07.01.2013 09:50 |
Autossa turhaa.Kerro.....1/2.......... | Bruno | Chit-Chat | 76 | 10.12.2010 02:00 |
Kerro peräkärrystäsi | Blaaseri | Tekniikka & Jutustelu | 35 | 08.07.2007 20:10 |
köyhää vituttaa | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 08.12.2003 10:08 | |
Mua vituttaa | mika | Bullshit | 0 | 01.03.2002 01:47 |