![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() ei oo vielä ihan selkeitä suunnitelmia että tuleeko ikinä kilpiin... kilvellisessä ja kilvettömässä molemmissa omat puolensa.. aika näyttää, kun nyt pääsis ensin edes koeponnistamaan laitoksen
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Keskiviikko aamunahan se päivä koitti että uazilla päästiin ajamaan ensimetrit.. eli nyt on sitten kytkin kunnossa ja auto ajokunnossa.. lauantaina ajoinkin 70km ja tuntuu toimivan aika hyvin, vaihteen siirtotangoille tosin pitää jotain koittaa tehdä, aika reilut liikkeet vaihdekepillä
![]() ![]() Tänään olisi tarkoitus käydä vähän auraamattomia metsäautoteitä ja metsäkoneen uria kokeilemassa.. seuraavaksi varmaankin olisi ohjelmassa tankkien siirto eturenkaiden takapuolelta takakonttiin ja pohjapanssareiden suunnittelua, palkkipuskureiden ja helmojen rakentelua.. tarkoitus olisi myös tehdä pultattavat puomit keulaan ja perään jotta saa muita ajokunnottomia autoja liikutella pihassa.. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Pitäishän siellä olla se hana. Ja Koneenlämpöäkin kannattaa pakaksella nostaa sen kaihtimen avulla. Nuppi (etumainen) siinä oikean jalan vieressä. Itsellä oli omassa purkissa ainakin lämmintä koe ajon aikana. Yhtään niin lämmintä autoa en tunne kuin uaz.
|
#4
|
|||
|
|||
![]()
joo hanahan siellä oli vaan kiinni, sai halliin sisälle ja valon kanssa katto niin löyty aika kivuttomasti,toisin kun ulkona pimeässä
![]() nyt tulee lämmintä koppiin, kaihdin homma olikin jo tuttu... mutta kiitoksia vaan gravediggerille opastuksesta! |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Juu ei mitään. En minäkään näitä tunne vielä. Vasta opettelen itsekkin neuvosto koneen saloihin.
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=30922 Ja tuo lystiksen projektikertomus on opettavainen uazin suhteen. |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Pullassa ja caprioletissä on tärkeää muistaa pitää se etu "skuuppi" aina ajossa auki. Muuten voi sisällä olla kylmä. Toinen on se hana siellä koneen takaosassa venttiilikopan kannen vieressä. Tuuletinta ei oo pakko rasittaa edes ajon aikana kun puhaltaa kivasti sisään.
Itse olen pullalla päästelly 90km/h (GPS-mitattu) ja pysty kivasti yhdellä kädellä rennosti ohjaileen.. ainakin silloin tuntu yllättävän vakaalta. Alla oli kyllä nokian hakkapeliitat. |
#7
|
|||
|
|||
![]()
pieniä teknisiä huolia käynnin suhteen meinaa olla... kierroksilla menee niin perkeleen laihalle...
tänään olisi ollut tarkotus lähtee harrastamaan maasto-ajoa.. Imperion kanssa yritettiin viime yö ½kahteen asti ja tänään päivällä 4tuntia elvyttää peliä heräämään mutta ei.. katellaan myöhemmällä... josko alkais olla aika suunnitella länsimaista tekniikkaa volgan koneen tilalla? ja samalla tietysti päivittyis tuo kaasari ruiskuks/syöttöpumpuks... aika näyttää mihin suuntaan vene kallistuu! ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
BJ:n ehostusta | LINNA | Maasturiprojektit | 188 | 05.05.2020 21:52 |
Myyty UAZ purkki -86 toimiva, ajokuntoinen Hp: 850€ | Kimpsu | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 16.08.2009 10:26 |
Myyty m:purkki uaz 452 -82 | irl | O/M/V Ajoneuvot | 5 | 17.03.2009 10:52 |
Myydään Venäjän hummeri eli purkki-Uaz -86 | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 23.01.2009 09:05 |
O: Purkki/Pulla UAZ | Van01 | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 25.11.2006 20:54 |