![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
Ja mun kanta on edelleen sama kuin ennenkin; KANNATAN REKISTERÖITYMISPAKKOA. Ja pikkusen vois ihmiset ajatella noita "hienoja" nimimerkkejään ennenkuin rekisteröityvät. Ja joulukin jo lähellä, kaikilla hyvä mieli. Ja niin edelleen. Ja ... ![]()
|
|
||||
|
||||
![]()
Sisäpiireistä sen verran että.. Kyllä täällä ajelemaan pääsee kukavaan ja jos kunnolla käyttäytyy ajopäivillä niin sisäpiiriajeluihinkin on helppo päästä mukaan. Vaan eipä täällä Turun suunnalla ole kunnon ajopäivää ollut pitkään aikaan? Jokunen vuosi sitten Turussa ja Raisiossa oli mäet autoja täynnä. Nykyään ajopäivistä ei etukäteen juuri ilmoitella tai suurempia kokoontumisia suunnitella
![]() Toivottavasti vielä suurin osa kisoista tulevaisuudessakin järjestetään yleisinä. Ihan vaan ettei käytännön järjestelyongelmat kasva liian suuriksi, tuskin sisäsiittoisuus tulee koskaan olemaan oikea ongelma.. Lainaus:
![]()
|
|||
|
|||
![]()
Koska suurin osa on sitä mieltä että maasturiväen keskuudessa vallitsee loistava konsensus niin mun osalta asia on selvitetty. Kaikkien on helppo harrastaa offia ja ajelemaan pääsee. Hieno homma. Loput on sitten henkilöstä kiinni ja ilmeisesti vain olen vajavainen henkilökohtaisilta ominaisuuksiltani.
Kiitos LaaLaalle ja Jarelle jotka ilmeisesti ymmärsivät alkuperäisen pointtini mistä aloin kirjoittamaan. Hyvää joulua ja hauskaa offivuotta kaikille. |