Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 17.12.2009, 16:00
VonLeka:n Avatar
VonLeka VonLeka ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 22.10.05
Sijainti: TEXAS
Viestit: 2.807
Perusasetus

mulla palaa molemmat ledit jatkuvasti yhtä aikaa. i don't care. mut voishan tuon korjata, niissä liittimissä joku vika missä missä ne sijaitsee?

__________________
Monien lähteiden mukaan elämä johtaa 100% varmuudella kuolemaan. Muistakaa pelätä kaikkea, älkää vahingossakaan erehtykö nauttimaan mistään. Ikinä. Milloinkaan.

autot: TOYOTA HJ61, NISSAN KING CAB 4X4 2.5TDIC
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 17.12.2009, 16:03
Repro:n Avatar
Repro Repro ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.10.04
Sijainti: Lappeenranta, Finland.
Viestit: 9.050
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja VonLeka Näytä viesti
niissä liittimissä joku vika missä missä ne sijaitsee?
Siinä miltei heti anturien vieressä.
__________________
Montenegro Offroad Club#10
Montenegro Racing #4
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 17.12.2009, 17:53
revu:n Avatar
revu revu ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 29.06.07
Sijainti: kuopio, Finland.
Viestit: 1.278
Perusasetus

niille antureille menee ainakin LJ:ssä sellanen ohut letku. reikä sellasessa tai irronnut letku vois aiheuttaa tuollasia muutoksia ja ne "anturit" on todennäköisesti paine kytkimiä eli kytkimen kärjet on saattanut hapettua sen verran että ei ihan niin herkästi sytytä sitä lamppua.

Itse asentaisin ahtopaine mittarin niin tietää mitä siellä tapahtuu.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 17.12.2009, 19:06
SauliS SauliS ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 17.10.03
Sijainti: Turku, Finland.
Viestit: 1.392
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja revu Näytä viesti
niille antureille menee ainakin LJ:ssä sellanen ohut letku. reikä sellasessa tai irronnut letku vois aiheuttaa tuollasia muutoksia ja ne "anturit" on todennäköisesti paine kytkimiä eli kytkimen kärjet on saattanut hapettua sen verran että ei ihan niin herkästi sytytä sitä lamppua.

Itse asentaisin ahtopaine mittarin niin tietää mitä siellä tapahtuu.
Täysin samaa mieltä!
Jos siinä itse ahtimessa olis vikaa niin kyllä sen pian huomaisi muustakin kuin valojen välkkeestä
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 17.12.2009, 22:23
HJ-61:n Avatar
HJ-61 HJ-61 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 21.04.04
Sijainti: Etelä-Karjala
Viestit: 118
Perusasetus

Huomasin kanssa tänään saman vilkkumisen vihreässä valossa ja kierroksilla paloi normaalisti.Aikaisemmin palanut normaalisti joten epäilen syyksi näitä pakkasia, enkä turhia paineita tosta ota.
__________________
ilman turboa ja nelivetoa ei ole elämää...
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään M: 6v/71 Ahdin speedo O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 29.11.2009 17:42
kytkin vikako? Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 20 04.07.2009 17:03
Myydään ahdin ct-26. hj ja hdj Jani E O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 14 26.09.2008 07:37
Ostetaan ahdin kkk 26 henteri O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 04.08.2008 20:52
Ostetaan ct-26 ahdin tepa78 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 22.06.2008 22:46


Sivu luotu: 01:42 (GMT +2).