Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #6  
Vanha 16.12.2009, 19:20
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.076
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tiipe Näytä viesti
Ei pitäisi olla pilattu vielä ainakaan asian osaava kats mies sattunut paikalle vaihteeksi jos kuorma auto niin ei pitäisi olla ongelma konttori vaihtoon.
Tiipellä vähän pisteet ja pilkut hukassa. Mut ei se mitään. Kyllä valitettavasti tämäkin asia on jo aikaa sitten määrätty AKE:n toimesta niin että kuorma-autoihin sovelletaan samoja ha/pa rengassääntöjä. Kyseinen pykälähän koskee lakitekstin mukaan "soveltuvin osin" myös kuorma-autoja.
Lainaus:
1 §
Soveltamisala ja määritelmät

1. Tämä päätös koskee M1- ja M1G-luokan ajoneuvon (henkilö- ja maastohenkilöauto), N1- ja N1G-luokan ajoneuvon (paketti- ja maastopakettiauto) sekä soveltuvin osin muun M- ja N-luokan ajoneuvon rakenteen muuttamista, jäljempänä auton rakenteen muuttamista, ellei ajoneuvon alaluokkaa erikseen mainita.
Hyvin usein tän tyyppisten autojen otteelle on naputettu se koko ainoastaan, mikä oli auton alla maahantuodessa. Oikea alkuperäinen koko löytyy kuskin oviaukon tarrasta, jossa lukee yleensä aika mitätön rengaskoko.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M:Volvo c03 renkaat 35 13,5 renkaat lukkovanteilla finvalp O/M/V Renkaat ja vanteet 0 12.05.2008 09:50


Sivu luotu: 19:37 (GMT +2).