![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Kiitokset kaikille tapahtumaan osallistuneille! ajoaika oli ehkä hiukan liian pitkä (2,5h) varmaan 1,5-2tuntia olis riittävä? rata oli kolmen auton mittareiden mukaan 1,8-1,9km pisintä reittiä eikä ollu mitään kiitorataa pokaalien sorvaamisesta vastasi isäni joten kiitoset myös sille! laitetaan kuvia myös radansuunnittelusta kuvat otettu parinviikon sisällä, ensin oli lunta ja sitten ei Jaren ylväät! tosin toi taaempi on rikki! heinikkoa sileeksi eka pw:n vinssin käyttö! pikku jumitus Ditte hapettaa Ja Pete myös pw:ssä vielä takajousi ehjä ajopäivää edeltävänä päivänä, reitiltä löytyi "monttu" mika kyllä oikeestaan toivoi että oisin kaatanu, mut ei menny vielä nurin mulla ![]() mulle ei montaa kuvaa ajoista tullutkaan. HD-videoo olis pätkä mut mä en saa sitä ulos kamerasta sisun raidetanko harvinaista kuvaa!! ja hakalan ottamia kuvia Show-palkinto tuli tästä!
Viimeksi muokannut tare : 14.12.2009 20:24 |
|
||||
|
||||
![]()
hiustenleikkuukone kaput
![]() Kivaa kyl oli joo, vaik vähän kylmä meinas sormia ajoittain kangistaakin, jänskättää vaan et tuliks tästä nyt kovinkin kallis reissu meikäläiselle. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Kiitos meidänkin puolesta hyvästä ajopäivästä. Hauskaa oli ja kiva ajella kun ratamestarit oli viisaasti jättäneet kuran pois koko radalta. Tästä voisi ottaa muutkin mallia, niin voisi avonaisellakin osallistua.
Lainaus:
Kerro isäukolle terveisiä, että pokaali on hieno ja pääsi hyllyyn kunniapaikalla. Brenkku tais liuottaa vähän lakkaa mukaan, kun siitä saunalla pakotettiin juomaan, tai sitten se juotava oli muuten vaan helvetin pahan makusta. Emmätiiä mistä Sisusta te puhutte, mutta mä olin ajelemassa Hiluxilla. Auto pelasi ihan kohtuullisesti, alusta ei kyllä antanut mahdollisuutta ajaa yhtään kovempaa. Tollakin vauhdilla oli selkä ihan jumissa seuraavana aamuna. Alkuun autoja huiteli ohi kahtapuolen, eikä ollut mitään mahdollisuutta vastata vauhtiin. Ajeltiin sitten ihan omaan tahtiin MK:n kanssa, puhuttiin paskaa ja morjesteltiin tutuille. Paiskottiin kuitenkin kallionousujen kautta takakierroksella. Jossain kymppikierroksen huitteissa lähtösuoralla auto sammu eikä lähteny käyntiin. Päätettiin tankata, kun bensa oli vähissä ja kannukin siinä vieressä. Ei auttanut ja pienen ihmettelyn jälkeen huomasin, että puolanjohto oli löysässä. Se kiinni ja radalle, mutta nyt ei meinannu kääntyä millään. Puolivälissä rataa ohjaus jumitti äärivasemmalle, enkä meinannut ihan heti uskoa, että tuon vahvuinen tanko on mutkalla. Se oikeni vinssillä ajokuntoon, mutta vahvisteltu rullakita meni hommassa ropeliksi. Sellasta tällä kertaa. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
MAC:in ajopäivät | tjl | Tapahtumat | 7 | 27.10.2008 21:50 |
JATILA OFFROAD AJOPÄIVÄT 13,5 klo 13,00 | lonelywolf | Tapahtumat | 17 | 21.11.2006 20:25 |
ESOry:n ajopäivät 18-20 | Ex_inkkari | Tapahtumat | 69 | 22.08.2006 18:44 |
mäntsälän ajopäivät 10.9 | lonelywolf | Tapahtumat | 35 | 16.09.2005 20:10 |
Alastaron rata-ajopäivät la 21.9 klo:9-11 ja 13-15 | Tron | Yleiset | 0 | 19.09.2002 07:28 |