Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja _LM_
Kerkesin lukemaan tuon suomi24 tekstin muttei kyllä valaissut asiaa minulle... tosin ei olisi ensimmäinen kerta 
|
Saamieni yhteydenottojen vuoksi selvitittelin mb:n kilometrejä! Otin ko.autosta selvää ja itse ostin ko. auton Kristiinankaupungista autoliikkeestä nimeltä kolmosauto tmi. Auto oli liikkeen nimissä myynnissä nettiautossa MYÖS 230TKM AJET. mutta auto oli hänen vaimon nimissä.
Auto oli jo tuolloin ajettu 231tkm mittarin mukaan. TODELLISTA MITTARILUKEMAA EMME SAANUT SELVILLE MUTTA AINAKIN 700TKM!LÖYTYY VANHAN ILMOITUKSEN MUKAAN.
TÄSSÄ LINKKI JOSTA OSTIN AUTON ,MYYJÄ ON SEN MUOKANNUT EPÄMÄÄRÄISEKSI AUTON MYYMISEN JÄLKEEN ?ID:2814774 ASIA ON TARKASTETTU NETTIAUTON PITÄJILTÄ.Kyseisen autoliikkeen toimesta on luultavasti lähtenyt aikaisemminkin ruuvattu mb?(keskustelu.suomi24.fi/node/6582856)
En harrasta laittomia
mittarinmuunnoksia.Olen rehellinen yrittäjä joka on kyllästynyt perättömiin syytöksiin ja loukkauksiin joita on esiintynyt yritystäni kohtaan ko.auton kohdalla.Toivottavasti asian selvitys riittää tältä osin perättömistä syytöksistä.