![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() huomentaMitäs mieltä arvon raati on siitä kun meinattiin SOA tehdä tohon katiskaan mut joku on nussinu siit takaiskarit, et pitäskö hommata normi pituset iskarit vai vähän tavallisii pitemmät. Jousiks jää noi kuoleentuneet vakiot. Onks niist pitemmist iskareist jotain hyötyjä/haittoja?
|
|
||||
|
||||
![]()
No mulla on takapäässä se onkelma noilla dobinsonin iskareillä, että lyöpi pohjaan aika herkästi, siinä akseliputken puolivälissä pultti, jossa alapää kiinni ja iskari aikalailla suorassa asennossa, että tuossa omassa tapauksessa oiski parempi ne vakiot ja mulla kans suorat kuoleentuneet latit
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Joo oon kans miettiny samaa et voipi olla parempi vakio iskareil. Kai se niilläki joustaa tarpeeks
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Eilen ei saatu mitään aikaseks.Ttänää saatiin vähä kattoo hitsattuu ja aksulat pois. Yhes kuvas näkyy talon kalustoki
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
valitan ku oon niin käsi näitten tietokoneitten kans etten osaa liittää kuvii sillai toisel taval
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
No on ne kuvat ihan kivoja, mutta noi pukit hei ihan oikeesti on hiukan hengenvaarallisen näköiset
![]() Ja noi halogeenit vois vaihtaa johkin ledilamppuihin, ettei talli kuumia liikaa ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Pukeista
Ihan oman turvallisuuden kannalta kannattaa käyttää hivenen järeämpiä pukkeja.
nuo "pölkkypukit" voivat kaatua esimerkiksi siksi, että allaoleva nurmikko ei ole kunnolla jäässä, vaan antaa ajanmyötä perään epätasaisesti, ja sitten ryminällä alas. ja vaikka kovasti on hj:tä kevennetty, niin jos alle litistyy pahasti niin silloin joko toinen voi jatkaa projektia. Halpakaupan pienet akselipukitkin avat leluja. Hitsatkaa vaikka vanteista torni (esim 16" -15" -14" -13" ja 12"), ja kunnon vaneerilevy tai lankkulevy alle. Ja noista 500w "hallinlämmittimistä", niihin saa nykyään loisteputki settejä, maksaa n. 7e ja ovat 20w yllättävän paljon valoa (noin 150w halogeenin verran) ja eivät polta vaikka olisi tyynynä. Itsellä sellainen jalustalla oleva 2-lamppuinen autossa työvalona invertterin perässä, ja hyvin näkee. (uusista osista kasattu h. alle 34e) Paljon tulee näkyvää vähässä ajassa! p.s tuohan on nimenomaan metsäauto, jota ei ole tarkoitus katsastaa. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M: HJ/BJ/FJ 45 Lava | ZTR | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 07.05.2008 17:50 |
M: HJ/BJ/FJ 45 lava | ZTR | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 16.04.2008 23:10 |
O: 303:n lava | larrylawn | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 28.11.2007 13:36 |
lr 110 lava | lantikka | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 20.03.2007 20:38 |
O: GM LAVA | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 20.10.2006 19:48 |