![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Saako konepeltiä käyttää apuna korkeiden rastien ottamisessa? Käsittäisin että ei. Kun kerran korkeista rasteista ruvettiin puhumaan niin kysytään samalla mitkä osat katolla lasketaan osaksi autoa? Onko esim vararengas, rampit katolla lisävalohässäkkä tms vai onko ylin kohta kattopelti/turvakaari?
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Sääntö tulee siten muotoiltuna, että ainoastaan sivuovet ovat sallittu, eli ei konepeltikään. Normaalistihan tuo tulkinta on mennyt siten, että auton kiinteät osat ovat korkeudenpuolesta kelvanneet ja niihin on laskettu myös safaritelineet, lisävalohässäkät ja vastaavat. Rampeista rakennettu A-tikas katolla ei tule kelpaamaan:)
Lainaus:
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Jaahas tätäkin lajia aletaan sitten tappamaan säännöillä. Kypärä päähän joka äijälle vielä ettei tule kuhmuja.
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
No, tää selventi siis sen että jos suzukilla ajan tulevana vuonna niin miehitys tulee olemaan 1+1!
muuten vaikuttaa ihan ok muutoksilta, jääpähän tuo luukkukikkailukin kokonaan pois. |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() ![]() Safaritelineethän on yhtä lujasti autossa kiinni yleensä kuin on ovet ja muut luukkuset. Tai kiinteästi. Tai jotain... ehkä mutta joojoo
__________________
X--------------?---------------X--------------?---------------X Videoita -> http://www.youtube.com/user/SuurJuomari |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Ilmeisesti Mikan kannanotta ei liittynyt rastien ottamiseen tai ulottuvuuden puuttumiseen...koska se ei ole koskaan ollut ongelma. Veikkaanpa että kyse oli kaariin ja takapenklillä matkustaviin liittyvissä asioissa...
__________________
Se, että olet vainoharhainen ei tarkoita sitä, etteivät ne kuitenkin olisi perässäsi. |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Toi oli hyvä lisä että kaaret pitää olla oikeesti turvalliset. Jos jollekulle turvallisuus on sivuseikka niin kandee kattoo peiliin..
__________________
Broken Back Team #1 |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Ihan perus salpakoukku, eli http://www.haklift.com/images_tuoteluettelo/SALK.jpg on varmaankin suljettu. Mutta mites sitten jos/kun tuo salpa menee rikki, pitääkö vaihtaa uusi koukku heti vai onko armonaikaa? Tarkoittaako myös sitä että vain suljettu koukku on sallittu, eli avoimet koukut kielletty? (esim 2 vetopistettä taaksepäin, toinen suljettu ja toinen avonainen)
Jos suzukiin mahtuu 3 ukkoa, niin eiköhän bj:hin mahdu ainakin saman verran.. PS. onko ihan mahdotonta siivota noita anonyymejä pois, että pysyis edes yksi topic asiallisena?
__________________
Harbor Cruisers |
![]() |
| Luokat |
| offroad suunnistus cup |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Off-Road Suunnistus Cup 2009 | Mylppy | Tapahtumat | 13 | 13.12.2009 16:44 |
| Off Road suunnistus säännöistä ? | xJ-4x4 | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 13.09.2009 17:44 |
| Off-Road Suunnistus Cupin Nettisivut auki | Käyttäjä | Tekniikka & Jutustelu | 22 | 11.01.2009 23:48 |
| Off Road Suunnistus / Ajopäivät Tervakoskella | offipete | Tapahtumat | 13 | 18.09.2007 17:41 |
| Off-Road Suunnistus-CUP | Paavo | Tapahtumat | 193 | 06.09.2006 08:01 |