![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Kyllähän tuo on sentään sen 120 kelannut todellista nopeutta ilman ruuvausta.. Mut kyllä vääntö tuntu tulevan mukavasti lisää..Täytyy varmaan kiertää vielä jonkun verran auki niin ettei takana tulevat saa myrkytystä ja näkeevätkin hieman.
|
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| vaparin syötön säätö | tillikko | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 19.02.2009 15:52 |
| Patrollin syötön säätö? | AUH | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 06.01.2009 13:08 |
| 2l2 syötön säätö | Holle | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 24.03.2008 13:09 |
| Syötön säätö ohjaamosta | Micco | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 04.03.2008 06:50 |
| Bj40 syötön säätö | Tekniikka & Jutustelu | 22 | 07.07.2005 15:42 | |