![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Tämän topicin voi minun puolestani Lukita, Kiitos aivan saatanan paljon kaikille tahdikkuuden huipuille, jotka tämänkin pilasitte!! Painukaa vittuun mun puolesta!
|
|
|||
|
|||
![]() Kuka määrää ja kuka käskee?Lainaus:
Minusta tuntuu, ettei käyttämäsi kielenkäyttö kuulu Yleissivistykseen, sen enempää kuin joku sotaelokuvan katsominen joka vuosi. Jos sinun sukulaisesi on tehnyt käsikirjoituksen elokuvaan, niin ainakaan tämänkaltainen teksti, jota tässä suollat, ei tee kunniaa hänelle. Itsenäisyyspäivänä minulle ainakin korostuu kaikki nämä epäkohdat, mitä Suomessa nykyisin on: Köyhyys, työttömyys, vanhusten huono hoito, veteraanien unohtaminen jne.. Asioista pitää keskustella sellaisina kuin ne ovat, eikä ryhtyä hurskastelemaan ja tuudittautua sellaiseen olotilaan, kun minulla on hyvin, niin myös kaikilla muilla on hyvin. Sivistysvaltion pitäisi pitää huolta kaikkein heikoimmassa asemassa olevista ja ennen kaikkea juuri heistä. Missään säännöissä ei lue, mitä mihinkin topikkiin saa kirjoittaa ja miten. Johan olisi ihmeellistä, jos topikin aloittaja saisi määrätä, mitä saa kirjoittaa ja mitä ei. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Viimeksi muokannut Arska-tehtaalta : 09.12.2009 12:31 Perustelu: typhoon |
|
||||
|
||||
![]()
Kiitos!
Ei tarvitse näin julkisesti mainostaa tahdikkuutta ![]() "ignore lista" on ihan hyvä juttu, saisi vaan kitkettyä luontaisen uteliaisuuden pois, ettei kirjautumattomana kävis lukemassa ja kommentoimassa. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
HYVÄÄ ITSENÄISYYSPÄIVÄÄ!! | Ipe64 | Chit-Chat | 23 | 08.12.2007 12:37 |
Hyvää Itsenäisyyspäivää! | Ipe64 | Chit-Chat | 22 | 07.12.2006 23:06 |
hyvää kesää tee pee äss | janska | Chit-Chat | 8 | 31.03.2006 12:07 |
Hyvää Uuttavuotta | BJ45 | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 31.12.2005 16:33 |
HYVÄÄ ITSENÄISYYSPÄIVÄÄ KAIKILLE!! | OffBeast | Chit-Chat | 24 | 06.12.2005 21:55 |