![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
![]()
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hyvää itsenäisyys päivää kaikille
telkku auki 13:25 kanava 3 Törni sotilaan tarina .
SLCK#357 TOYOTA laatuun voi luottaa. |
|
||||
|
||||
![]()
Nanaa lainatakseni. "Itsenäisyys on mulle sitä, että olen tässä ja nyt, vapaassa maassa, minulla on Suomen passi ja paljon muuta!"
Tämä merkitsee paljon.Ei asioita tarvitse aina ajatella kaikkien vaikeimpien nurkkien kautta. Ihan yksinkertaisista asioista voi olla ylpeitä, kuten et puhutaan Suomea ja niinkuin jonkun kommentissa oli, niin sananvapaus. Ite olen tällä hetkellä Saksassa töissä ja autossa on Suomenlippu takaseinässä. Onneksi Suomenlippu.. ![]() Kaikille hyvä linkki: http://fi.wikipedia.org/wiki/Talvisota#Suomen_armeija Hyvää itsenäisyyspäivää ja pidetään Suomalaisuus korkeella!!! |
|
||||
|
||||
![]()
Miten joka aiheesta voi saada riidan aikaiseksi...
![]() (vastaus: helposti) Ratkiriemukasta itsepäisyyspäivää nyt kuitenkin! ![]()
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hyvää itsenäsyyspäivää kaikille !
|
||||
|
||||
![]()
juu H.I.P kaikille - ja kiitos asianosaisille, rivit harvenevat mutta kunnia säilyy
|
||||
|
||||
![]()
Jaahas, jutturuutu on taas täällä..
Hyvää itsenäisyyspäivää siitä huolimatta! Nyt on välivuosi tuntemattomasta sotilaasta, joka toinen vuosi kun katsoo niin jaksaa paremmin seurata ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille .
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
HYVÄÄ ITSENÄISYYSPÄIVÄÄ!! | Ipe64 | Chit-Chat | 23 | 08.12.2007 12:37 |
Hyvää Itsenäisyyspäivää! | Ipe64 | Chit-Chat | 22 | 07.12.2006 23:06 |
hyvää kesää tee pee äss | janska | Chit-Chat | 8 | 31.03.2006 12:07 |
Hyvää Uuttavuotta | BJ45 | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 31.12.2005 16:33 |
HYVÄÄ ITSENÄISYYSPÄIVÄÄ KAIKILLE!! | OffBeast | Chit-Chat | 24 | 06.12.2005 21:55 |