![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Se on melko helppo Jeepissa, Toyosta en tiede tarkkaan. Akselit pois (tietenkin jarrut ja muut hömpötykset kanss, en ihan noin tarkkaan jaksa kirjoittaa) Pera auki ja tasauspyörastö kateen pyöraston tapit pois (Jeepissa tappi lukottaa) helista irtohilut pois ja laita se lukko sinne tilalle! ja sitt samat takaperin!
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Lock-right kitkaperään? | Tollukka | Tekniikka & Jutustelu | 25 | 23.04.2007 01:31 |
M: Lock-right BJ:hin | PIRSSI | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 08.10.2006 19:46 |
M:lock-right suzukiin | -sami- | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 14 | 20.09.2006 20:34 |
M: Lock Right (Qvick Lock) LJiihin tai Hiluxiin | Rassi | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 19 | 14.06.2006 11:46 |
Ebayssa sj-410 Lock-right | Jeeper | Chit-Chat | 0 | 05.03.2006 17:24 |