![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Kyllä Pee tuo sun projekti kuva lupaa hyvää tuleman...Mulla on tarkoitus tosiaan asennella tuosta koneesta se pytyn pienempi versio kun musta tuntuu et toi kuusmukinen on niin pitkä ja painava, no enivei...säkö onnistuit löytämään sellaisen geen getrakin mikä tuohon OM603:n menee vaan ruuvaamalla paikallle? Ja kaikesta päätellen se kytkin ongelmakin ratkesi?
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Oisko se Getrakki auton alkuperäinen laatikko, jos auto on 230ge. |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Tuossa samaa mietin...Onko tietoa minkämoista askia noiden W463 koristen kuutoskoneisten perässä on käytetty?
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
Ei mene suoraan aiheeseen mutta mikä on suurin kytinlevy joka menee mesen 0m603 vauhtipyörään. Onko kukaan tehnyt isompaa vautipyörää ja jollain toislla asetelmalla. No ajatus olisi risteyttää om603 ja 270cdi 6 vaihteinen laatikko. Siihen pakettiin tarvisi olla joku kytkin joka kestää vääntöä. Tuo 230 tai 240mm ei oikeen vakuuta. Onkos tuossa 270cdi isompi kytkin kuin 300tdt mallissa. Kuitenkin vääntöä tehdas lupaaa 400Nm.
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
kyllä sinne joku isompi menee pikku työstöllä, sprinterin osia tainneet käytellä nuissa STurboissa
vähän se sorvimista kaipas muttei ihmeitä... Jeeper vois tietää ![]()
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Mutta nyt on 265mm kytkin........ EI tämä paketti kylläkään toimi Mersun laatikon kanssa ![]() Tuollainen vois olla paras vaihtoehto M5:n asetelman kanssa http://www.mersuforum.net/forum/view...668581#p668581 Itse en halunnut käyttää satoja euroja kytkimeen..... Eli tein osista mitä oli nurkissa ![]() Viimeksi muokannut Jeeper : 04.03.2011 08:23 |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Onko tuossa nyt mikä kytki/asetelma kyseessä. Mersun vai?? Onko suurin levy mikä mersulta löytyy niin 250mm vai löytyykä vielä isompaa. Tuo 250mm taitaa olla sprintterissä ja 270cdi koneessa. Onko muuten millaset kytkimet G-mersuissa. Vai otetaanko suuret tehot vain automaateilla. Paljon kysymyksiä mutta suunitelmissa olisi laittaa volvoon mersun kone ja manuaalina jos vain löytyy sellainen kytkin joka kestää vääntöä ja pientä luistattamista.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
hojojen kytkimistä | Cental73 | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 07.05.2008 19:13 |
Mersun osaa 190 -89 | farmari | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 16.07.2007 18:15 |
O: Mersun napa | HV | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 18.04.2007 20:55 |
No sitten kysymys kytkimistä ;) | lantikka | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 15.01.2007 13:16 |
O: G mersun vanteet | komu | O/M/V Renkaat ja vanteet | 2 | 01.10.2006 10:26 |