![]() |
|
|
|||||||
| Ongelmia palstalla? Kysyttävää ylläpidolta? Kysymyksiä foorumiin tai sen käyttöön liittyen. Nämä viestit toimivat toistaiseksi FAQ:in tyyppisenä tietolähteenä. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#14
|
||||
|
||||
|
Eikö tuollasia voi estää mitenkään??
No eihän täällä oo yhtään modeakaan paikalla...
__________________
__________________ "Atheism: Not to do the shit that religious do to each other." http://www.eroakirkosta.fi "Netissä idioottien kanssa väittely on mahdotonta, joutuu alentumaan niiden tasolle ja ne voittaa sut kokemuksella" Viimeksi muokannut Joske : 28.11.2009 14:12 |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 2 (0 jäsentä and 2 vierasta) | |
|