![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Itelle ei tulis pieneen mieleenkää päästää koiraa vapaaksi mihinkää talliin on se kuinka siisti ja hyvin siivottu. Ja on totta että koira voi lenkillä astua lasin siruun mutta ei tulis ihan heti mieleen viedä koiraan lenkille esim kesällä jonnekkin keskustaan missä on isompi mahdollisuus koiralla astua lasiin. Ja Kyllä on kokemusta koirista, pentuna on ollu koira käytännössä aina ja käytännössä aina on ollu jonkun sorttin bulldog rotuinen koira (englannin, ranskan ja amerikan bulldogeja on ollut). Ja ei en tykkää siitä kun koira viettää koko päivän tai pahimmillaan suuren osan elämästään häkissä. Mielummin en pidä koiraa jos on vaara että joudun pitäämään koiraa pitkään häkissä.
|
||||
|
||||
![]() rauhaa, ei sotaa mielipiteiden kesken? Ihan sama minulle sinänsä mutta vinkit väheneeLainaus:
Kannattaisikohan tehdä sovinto tässä asiassa ennen yleiseen kriisitilaan mahdollisesti johtavaa kiistaa, itse koen moisen skenaarion pelkkänä energian hukkakäyttönä. Ja jos vaikkapa VonLekan välillä erikoinen huumori sinua ns. vituttaa,kuten esim. sivuhistorioita seuraamalla voisi päätellä, niin syytön minä siihen olen. Edelleen kommentoikoon esim. VonLeka tai muut paikalla olijat huomioitiinko turvallisuusnäkökohdat erityisesti koiran kohdalla. Huomasiko kukaan muuten mitään turvaliiviä kenenkään yllä? Tuolta pohjata kyseisen eläimen turvallisuuteen suhtaudun. |
|
||||
|
||||
![]()
Kyllä huomioitiin koira ja koiralle asennettiin vielä turvaliivit. UCB oli mielestäni yllättävän tarkka koiraansa kohtaan, niinkuin pitääkin olla. Suurimman osan ajasta koira oli toimistossa tai pihalla. Ja tuo ei ole mikään tyhmä koira. Kaikki liha tottelee kuria.
Monien lähteiden mukaan elämä johtaa 100% varmuudella kuolemaan. Muistakaa pelätä kaikkea, älkää vahingossakaan erehtykö nauttimaan mistään. Ikinä. Milloinkaan. autot: TOYOTA HJ61, NISSAN KING CAB 4X4 2.5TDIC |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Von Leka | Chit-Chat | 39 | 22.11.2009 23:58 | |
hj61 korotus dopinssonilla | VonLeka | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 11.09.2009 22:03 |
hj61 korotus?? | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 04.09.2004 17:07 | |
Toyota hj61 korotus ? | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 14.01.2004 23:13 |