![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Ihan samat arvot näkyy olevan AutoDatan mukaan:
Isot pultit: 1. 59 - 78Nm 2. 118 - 127Nm Pienet pultit: 1. 20 - 29Nm 2. 44 - 54Nm Venttiilivälykset 0.35mm lämpimänä. Itse olen kaikkiin koneisiin tehnyt jälkikiristyksen parin viikon päästä + tietysti venttiilien säädöt työntötankokoneisiin. Kannentiiviste tuppaa painumaan enemmän kasaan muutaman kerran lämmitessään, joten jos sitä ei jälkikiristä, niin tiiviste palaa nopeammin rikki. Venyvillä kannenpulteilla olevia kansia ei "tarvii" jälkikiristää, jos on uusinut pultit remontin yhteydessä. Ihan samanlailla noistakin pystyy sen lopullisen momentin testaamaan, vaikka niiden viimeiset kiristystiukkuudet annetaankin asteissa. Itse jälkikiristelen nämäkin pultit... ![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Patrol 3.3d kansipulttien kiristys momentit mitkä | Anttikan | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 09.12.2009 16:38 |
2L kiristysmomentit? | las-c | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 17.10.2009 15:00 |
Ostettu nissan patrol sd 33 tai patrol gr | perse arska | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 19.09.2009 06:27 |
Suzuki SJ 410 kiristysmomentit? | Mappe | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 13.03.2009 10:20 |
BJ:n perän kiristysmomentit | suohirviö | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 09.11.2006 17:06 |