![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#26
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Jokerilta tuli ainakin mulle ja tyytyväinen olen. Jos joudut teettämään noita lukitusmuttereita niin ota pari ylimääräistä samal...tarvetta ois. |
#27
|
|||
|
|||
![]()
Ainakin HJ:seen sopii LJ:n sektorivarren pää niin silloin käypi labsin varsiin suoraan.
HJ:ta kun rakensin niin tuli sitten ostettua melkein kaikki mahdolliset päät Läjään ja HJ:seen ![]() |
#28
|
|||
|
|||
![]()
mikjus, jos vaikka Timolla sattuiskin olemaan TG päitä niin älä ota niitä, niisä on suojakumit maailman paskinta tavaraa ja usein jo valmiiksi hajalla. kun Timon kanssa taannoin puhuin, niin niiden omatuonti osia on, ja ne on kuulemma olleet ihan asiallista tavaraa.
itse tilasin muutaman setin päitä jenkeistä erään tilauksen kylkiäisenä ja pitäis olla oikein OEM laatua, ainakin Marlinin stanssauksilla olivat vaikken sieltä niitä ottanutkaan. vaikka sekään ei ole taae yhtään mistään, no, ainakin gummit oli erilajia kuin TG päissä. ja kyllä näitä motonetistäkin pitäisi saada, ja muistakin korvikeliikkeistä. ainakin kuopion motonettiin olisin saanut muutaman päivän varoajalla tilattua, ja osatietojen perusteella kierre nimenomaan M23x1,5 ja oikeaa että vasuria löytyy. |
#29
|
||||
|
||||
![]()
Ei mielestäni osunu silmään tästä topicista vielä. Onko HJ:n oik. puolen (pitkä RTP) vetovarren kartio tosiaankin isompi kuin mitä olkavarsissa olevat kartiot vai onko motonetin RTP:ssä väärä kartio (liian suuri)? Entäpä onko tuommoista isompaa kartiota olemassa vielä 23-kierteellä olevassa päässä?
|
#30
|
||||
|
||||
![]()
Juu siinä pitkässä raidetangonpäässä (johon myös ohjausiskari kiinnittyy) on isompi kartio
on kylläkin vasemmalla puolen |
#31
|
||||
|
||||
![]()
Siis ite puhun pitkänäpäänä sitä apumiehenpuolen päätä (ei millää muista millanen se toinen on kun ei oo hj:n alla tullu oltuu pitkiin aikoihi. Onkos sitä isompaa kartiota missään 23-kierteellä olevassa päässä, vai täytyykö teettää uus tanko. Missä olis toisessa pääs 23 ja toisessa 21 kierre.
|
#32
|
||||
|
||||
![]()
Tarkoitat varmaan tätä? tuota sisäkartiotako meinaat?
![]() |
#33
|
||||
|
||||
![]()
jep juurikin tota kartiota, mikä näkyy tossa Jeeperin kuvassa.
|
#34
|
|||
|
|||
![]()
Kaljapurkista, pellistä tms saapi hyvän tilkkeen jos sattuu olemaan ilmaa välissä.
Pirralla saa isonnettua jos on liian piikanen. Senkin ajan kun niitä täällä virtuaalisovittaa niin olisi pajalla työstänyt jo monta settiä ![]()
__________________
- eskimo kaenuusta |
#35
|
||||
|
||||
![]()
No homma ratkottu ilman yhtään silvottua kaljapurkkia...
|
#36
|
||||
|
||||
![]()
Mistä ohjausvarret, joilla saa raidetangon akselin takapuolelle?
|
#37
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Email: sales@4x4labs.com 4x4Labs Complete Steering kit with tie rods, tie rod ends and jam nuts $550 4x4Labs Steering arms only $300 Tie rod or drag link with ends $125 Tie Rods $65 Kyselemällä selviää varmaan enempi. |
#38
|
||||
|
||||
![]()
Eli pelkät varret 300 tollaria? ja amerikan maalla. Jos oikeen ymmärsin
|
#39
|
||||
|
||||
![]()
Joo, eli kuljetuksineen, tulleineen ja alveineen reilu 300e.
|
#40
|
||||
|
||||
![]()
Ootee, ei koske labsin varsia, mut pallonilviäisiä kuitenkin.
Löytyykös tän kylkeen sopivaa tavallista palloniveltä? On just tanko tekeillä ja tarrttis pallon siihen. Viimeksi muokannut Arska-tehtaalta : 25.01.2011 22:48 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Volvon raidetangon ja ohjausvarren päät | ismo | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 24.05.2010 10:24 |
O: Lj:n jäädytin ja ohjausvarret | Rune | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 23.08.2007 21:42 |
M: BJ-40 ohjausvarret | MK | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 18.12.2005 19:23 |
Raidetangon päät !! | SoSo | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 10.06.2005 21:45 |
M: raidetangon päät v + o 22mm | Hakkiska1 | O/M/V Muut | 1 | 20.12.2004 18:49 |