![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
![]() ![]() ps. Mulla on muutama kytkinpaketti ylimääräisenä ![]()
|
|
||||
|
||||
![]()
Olisko se nyt sit 21.11 lauantai ja kello 10.00 siittä Piuken viereiseltä pellolta.(samasta ku viimeks)
Ja vakio pitkiskahvi 9.15 niin lähetään kollaan letkassa kun osa porukasta ei ajopaikkaa tiedä.
|
||||
|
||||
![]()
Pellolta???? Ei kuulosta kauheen hyvältä ku veturina ETUVETONEN Ducato... Onko tilaa muualla ku pellolla???
|
||||
|
||||
![]()
Ei taida pöly lentää niinku viimeks...
http://www.foreca.fi/Suomi/tasmasaa/Rauma Voisko ajatella et lähdettäs maastoon klo 10.00 eikä 11.00 ettei tarvi ajaa melkeen suoraan grillauspaikalle.. ![]() Viimeksi muokannut vimakuus : 19.11.2009 20:46 |
|
||||
|
||||
![]()
Itte en ainakaan tule ajelemaan kun hilux edelleen telakoituna!
![]()
|
||||
|
||||
![]()
[QUOTE=suppe;615155]Pellolta???? Ei kuulosta kauheen hyvältä ku veturina ETUVETONEN Ducato... Onko tilaa muualla ku pellolla???[/QUOTE
onhan siellä tilaa ja jos jumiin jää kyllä veto apua saa. |
|
||||
|
||||
![]()
Nyt olis Mersupa kengitetty 35" boggereil joten huomenna pitäs olla murhapäivä tai jos ei hajoo myyn heti jeepin pois!!!!!!!!!!!!!
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ei kauheen hyvältä näytä. Taka jortaani liian pitkä, iskareiden siirto ei auttanu ulos joustoihin yhtään, pönttö uupuu putkesta, sitä kiristinrullan panssaria en oo ehtiny tekee ja ja ja.. No keksintö kärryllä ja katotaa mistä hajoo. Nii ja huomisen jkl tarvii alkaa suunnittelemaan takapään jousitustyypin vaihtoa perkele..
Mitä vittuu se mulle kuuluu, mitä mulle kuuluu? Viimeksi muokannut suppe : 21.11.2009 00:05 Perustelu: Kierrevieterit |
|
||||
|
||||
![]()
Kiitokset ajopäivästä, oli mukavaa huomata että ehkä tosta Patröllista saa vielä maasturin.
KUVIAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()