![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]()
Tuohan on ihan kova kulkija. Useita "turtlekuomuisia" omistaneena voin kehua. Eihän tuo alusta enää nykymittapuun mulkaan enää mikään patikkohakkuri ole. Koneessa tehoa kuitenkin ihan mukavasti.
Arvosta en osaa sanoa juuri mitään kun se on noissa niin kunnosta kiinni. Runko kannattaa katsoa tarkkaan,onko alumiinissa ratkeamia,pullistumia tms. Myös moottorin alta/takaa kannattaa katsoa. Samaten koneen kilsat/tehdyt remontit on aika oleellisia. Telamaton kunto vaikuttaa myös. Itse en missään tapauksessa yli tonnia maksaisi.
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Timbertech vinssi, tekeekö mitään? | VonLeka | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 29.08.2009 18:33 |
Jeep Grand Cherokee 3.1 -> tekeekö mitään? | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 20.05.2007 17:18 | |
Toyota tekeekö tällä mitään.... | SoSo | Chit-Chat | 9 | 22.12.2005 15:09 |
THAC -merkkinen sähkövinssi, tekeekö mitään? | Hammer__ | Tekniikka & Jutustelu | 59 | 20.03.2005 12:03 |
tekeekö allterraineilla mitään? | Timbba | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 16.01.2004 19:36 |