![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#29
|
||||
|
||||
![]()
Tossa nettiä selaillessa kattelin, että jenkkilän pojat nuita aika rohkeasti taivuttelee ja hitsailee ilman suurempia ongelmia. Pitäis kuulemma olla valuterästä, eikä valurautaa, joten kestää paremmin taivutusta ja hitsausta. Eikä tuossa mun tapauksessa tuota tarvi taivuttaa ylös päin kuin pari senttiä, joten kun koko varren päästää pillillä punaiseksi ja varovasti taivuttaa koko matkalta niin ei luulisi varren sen kummemmin heikkenevän. Mene sitten ja tiedä!
Muuta vaihtoehtoa tuohon taivutuksen lisäksi en keksi kuin highsteer- sarjan, ja se on opiskelijan käyttöautoon tässä vaiheessa vähän turhan suuri hankinta. Netistä ei korkeampaa ohjausvartta tuon vakion paikalle löytynyt vaikka kuinka koitti hakea. Koko Suomenmaa on täynnä korotettuja hiluxeja, joissa ei tod.näk. puolissakaan ole highsteeriä, niin mikähän vaihtoehto jää jäljelle jota porukka sitten yleensä käyttää ![]()
__________________
- Toyota Hilux LN65 -88 ja Yamaha WR250F -01 - Life is an ON/OFF switch and it's ON when the front wheel doesn't touch the ground Ingman saa maidon maistumaan, Toyota raudan ruostumaan Viimeksi muokannut Jopo_ : 06.06.2010 13:10 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
BJ kysymys | elhapero | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 20.03.2008 23:22 |
Amerikan mallia autojen korottamisesta | RJ70 | Linkit | 9 | 30.04.2007 13:33 |
Maasturin korottamisesta.. | makkus | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 21.09.2006 21:28 |
Hiluxin korottamisesta | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 20.04.2006 12:28 | |
Hiluxin lohkolämppäri kysymys | Nalle | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 24.01.2006 12:31 |