Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #2  
Vanha 08.11.2009, 17:48
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Thumbs up

Minkä ikäistä ja hintaista ajattelit?

Kyllä siitä hyvin juuri tuohon käyttöön siitä onkin. Eli atuoon joka pidetään käyttöautona ja maantielaillisena myös.

Sitten jos aiot sellaisen pelin rakentaa jolla ei paljon maantiellä ajella, eli täysin metsä laitteen niin voi olla hyvä miettiä myös muita aihiota.

Korotus riippuu vähän vuosimallista miten se tapahtuu. 2000 eteenpäin myös edessä on kierrejouset, kuten takanakin. Eli sen korotus on vähän erilainen mutta toisaalta keulasta saa korotettunakin paljon joustavamman mitä vääntösauvajousitetuista.

Vanhempien keulaa korotetaan säätämällä vääntösauvoja. Taka akselia voi korottaa monellakin tapaa riippuen siitä onko kierrejousitettu vai lehti.

2. Gen malleihin saa helposti muutoskatsastettua 33 renkaat ja useimmissa suomi autoissa on takanakin oikea 100% lukko. 1.Gen mallissa takana kitkalukko jota voi kirä, muttei se 2G mallin kytkettävän käytettävyyteen tietysti pääse, koska kytkettävän saa aina pois kun ei tarvitse.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään Offipajero Pajatso O/M/V Ajoneuvot 0 06.08.2008 15:54
TAGien käyttö offroadjouni Ongelmia palstalla? Kysyttävää ylläpidolta? 0 08.06.2008 08:53
Anustappi ja sen käyttö Laskos Bees & Honey 16 16.11.2007 11:03
vinssiköyden käyttö krisu Tekniikka & Jutustelu 5 02.04.2006 20:32
Pyöräilykypärän käyttö Lars Outdoor hobbies 0 15.07.2002 13:17


Sivu luotu: 13:36 (GMT +2).