Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 08.11.2009, 12:04
Offijäbä:n Avatar
Offijäbä Offijäbä ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 01.02.08
Sijainti: Kaavi
Viestit: 709
Perusasetus

No nyt alkaa hahmottua mistä se ravistus johtuu.
Eli pankkitilillä ei ole tarpeeksi rahaa ostaa kaikkia uusia tuki/ohjausvarsia.

Tosiaan autoa on korotettu ihan varmaan se 6" tai jopa yli en oo mitannu kuhan vaan renkaat sopii alle nii hyvä on

Ja kaikki akselin osat on muuten vakioita paitsi alatukivarsia on vahvistettu ja muutettu nii et korotus on mahdollista.

Pandhard tangon paikkaa on muutettu et akseli on keskellä autoo ja aurauksen säädin nolliin.

Eli pitää rueta tekemään säädettävat tukivarret nii sillä pitäs asettua.

__________________
On se kone ( ainakin joskus )
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Nissan King cap täristää pesuvi Tekniikka & Jutustelu 4 23.01.2009 17:29
Jos auto tuntuu liian leveältä... TimoV Linkit 4 24.01.2008 01:30
Roki täristää edelleen nelivedolla dieselmoottori Tekniikka & Jutustelu 0 12.12.2006 16:16
HILUXI TÄRISTÄÄ?? Tekniikka & Jutustelu 12 26.07.2006 19:14
Sukisuki täristää geswas Tekniikka & Jutustelu 17 23.03.2005 17:32


Sivu luotu: 07:40 (GMT +2).