Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #176  
Vanha 05.11.2009, 18:12
tdi:n Avatar
tdi tdi ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 16.03.09
Sijainti: Kotipaikka
Viestit: 1.792
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Skaleton Näytä viesti
Tämmöisen lausahduksen jälkeen voi ymmärtää sanan anonyymi alkuperäisen merkityksen. Muistaakseni kafferien kielestä periytyvä alkuperäissanahan tarkoittaa tyhjyyteen häviävää, merkityksetöntä.

Koneen sijoituspaikan valinta on todella onnistunut, missäpä se voisi olla paremmassa paikassa kuin omassa poterossaan liikuttamassa sille sopivaa aikakautensa parhaimmistoon kuuluvaa, tiloiltaan juuri passelia ja ominaisuuksiltaan sopusuhtaista ja kuljettajalle valinnanmahdollisuuden tarjoavaa kulkinetta.
halusin luotettavan käyttöauton esimerkiksi bj:n talvi ominaisuudet eivät varmastikkaan ole lyhyen akselivälin eikä kolkon ohjaamon puolesta mikään miellyttävin tekemällähän saa kun vähän eristelee jne, mutta bj:stä aattelin tekeväni enemmän kesäauton. skeleton puhuu asiaa
Vastaa lainaten
  #177  
Vanha 06.11.2009, 18:09
tdi:n Avatar
tdi tdi ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 16.03.09
Sijainti: Kotipaikka
Viestit: 1.792
Perusasetus

ilmanputsarii


ostin voitelukeskukselta fleetguard AH 19037 "tuuning" suodattimen hintaakin oli 123€ kotiin tuotuna.
jos joku kattelee kalliimpia street hyper tunin suodattimii ni tuos on hyvä vaihtoehto ja jos kuva hämää ni samankokoinen kun 10l ämpäri suodatin pahvin paksuus reilu 5cm jos sen voi noin ilmaista.
käytetään ainakin ramin virityskäytös
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	06112009.jpg‎
Views:	249
Size:	96,9 Kt
ID:	9032  

Viimeksi muokannut tdi : 06.11.2009 18:14
Vastaa lainaten
  #178  
Vanha 06.11.2009, 18:13
Turpo-Urpo:n Avatar
Turpo-Urpo Turpo-Urpo ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 01.06.08
Sijainti: Kokkola
Viestit: 591
Perusasetus

Tuo iso greeni mikä mulla on makso 80 euroa muistaakseni lautamäki motorsport tjsp

edit. tuosta näkee vähä kokoa

http://kuvablogi.com/nayta/prev/img979912.jpg
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger.
Vastaa lainaten
  #179  
Vanha 06.11.2009, 19:04
tdi:n Avatar
tdi tdi ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 16.03.09
Sijainti: Kotipaikka
Viestit: 1.792
Perusasetus

joo o ei varmaan huono vaihtoehto tuokaan kun sen 100 maksa jos hakee mutta postitusmaksaa
otin vielä muutaman kuvan miltä se suurinpiirtein paikalla näyttää
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	06112009(001).jpg‎
Views:	378
Size:	97,3 Kt
ID:	9035   Click image for larger version

Name:	06112009(002).jpg‎
Views:	360
Size:	97,7 Kt
ID:	9036   Click image for larger version

Name:	06112009(003).jpg‎
Views:	371
Size:	98,0 Kt
ID:	9037  
Vastaa lainaten
  #180  
Vanha 11.11.2009, 20:39
tdi:n Avatar
tdi tdi ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 16.03.09
Sijainti: Kotipaikka
Viestit: 1.792
Perusasetus

kylkipakoputkee oon tässä suunnitellu ja yhtä patenttii jo kokeilin mutta tuli liian hiljanen niin aattelin kokeilla sitä systeemii et putkeen niitä hahloja ja lyö lyttyyn sit isompi putki päälle niinku täällä palstalla jollain jo olikin.
eli 3 tuumanen ton sisällä ja 4 tuumaset kuoret vielä pitää kannatin raudat tehä ja kiillottaa
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	11112009(001).jpg‎
Views:	272
Size:	94,7 Kt
ID:	9129  
Vastaa lainaten
  #181  
Vanha 11.11.2009, 21:40
Gravehill:n Avatar
Gravehill Gravehill ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 19.06.04
Sijainti: Töysä, Finland.
Viestit: 1.437
Perusasetus

Joko hojolla on ajeltu? Raporttia kehiin herääkö tommonen hevosenpään kokonen ahdin mitenkään (saattaa matkahuollossa ootella vähän vastaavankokonen garretti ).
Vastaa lainaten
  #182  
Vanha 11.11.2009, 21:49
tdi:n Avatar
tdi tdi ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 16.03.09
Sijainti: Kotipaikka
Viestit: 1.792
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Gravehill Näytä viesti
Joko hojolla on ajeltu? Raporttia kehiin herääkö tommonen hevosenpään kokonen ahdin mitenkään (saattaa matkahuollossa ootella vähän vastaavankokonen garretti ).
ei oo viel kardaani remppa kesken coolerin asennukseen tilasin nippeleitä ja sillee eiköhän täsä parinviikon päästä ole koeajot suoritettu
eimuutaku karretti paikalleen ja kokeilemaan
Vastaa lainaten
  #183  
Vanha 12.11.2009, 14:38
peraaa:n Avatar
peraaa peraaa ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 26.08.08
Sijainti: Itä-Suomi
Viestit: 238
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tdi Näytä viesti
halusin luotettavan käyttöauton esimerkiksi bj:n talvi ominaisuudet eivät varmastikkaan ole lyhyen akselivälin eikä kolkon ohjaamon puolesta mikään miellyttävin tekemällähän saa kun vähän eristelee jne, mutta bj:stä aattelin tekeväni enemmän kesäauton. skeleton puhuu asiaa
BJ on ihan mukava, etenkin peltorit päässä. Ei sen talviominaisuudet nyt niin huonot ole. Takavedolla on kyllä kuin "yrittäs heittäs lekaa väärästä päästä" (kukahan tämän heitti...). Neliveto päällä, ihan lepposa talvi peli. Ei näillä muutenkaan kovaa körötellä.
__________________
MAASTURISTIT RY

Dodge RAM 4x4 SLT Laramie 3500 Dually QuadCab 24ValveCummins
EX: BJ-42 4.0l diesel (2H).
Vastaa lainaten
  #184  
Vanha 12.11.2009, 21:47
tdi:n Avatar
tdi tdi ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 16.03.09
Sijainti: Kotipaikka
Viestit: 1.792
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja peraaa Näytä viesti
BJ on ihan mukava, etenkin peltorit päässä. Ei sen talviominaisuudet nyt niin huonot ole. Takavedolla on kyllä kuin "yrittäs heittäs lekaa väärästä päästä" (kukahan tämän heitti...). Neliveto päällä, ihan lepposa talvi peli. Ei näillä muutenkaan kovaa körötellä.
noo ehkäpä ens talveksi pääsee heittelee lekaa?
Vastaa lainaten
  #185  
Vanha 14.11.2009, 16:43
tdi:n Avatar
tdi tdi ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 16.03.09
Sijainti: Kotipaikka
Viestit: 1.792
Perusasetus

nonni taas jotaki
vähän päästaas testailee takavedolla ja ilman coolereita ym kunnon ahtoletkuja..
kyllähän se pelittää ja voimaakin on ja viheltääki mukavasti mut aika ylhäältä se herää
Mutta kun herää niin sitte lähteekin peräalta ja tuntuu et kädet loppuu kesken ihan jopa kuivalla asfaltillakin
tilasin silikoonimutkat ja sellaset rosteriputket johon on tehty se pyöristys päähän..

tästä tuli lowrideri




menoloppu ku perä otti maahan eli joutuu seuraavaks korottaa xD tuollanen putki räpellys joka sekin on aika alhaalla



ja siin vielä muutama huonompi kuva jos kiinnostaa
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	14112009(002).jpg‎
Views:	302
Size:	96,3 Kt
ID:	9159   Click image for larger version

Name:	14112009(003).jpg‎
Views:	277
Size:	97,1 Kt
ID:	9160  

Viimeksi muokannut tdi : 14.11.2009 18:21
Vastaa lainaten
  #186  
Vanha 15.11.2009, 21:05
tdi:n Avatar
tdi tdi ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 16.03.09
Sijainti: Kotipaikka
Viestit: 1.792
Perusasetus

tänään tehty sammutin, hehkut napista, öljynpainevalo asennetty, kiekka ja nopeusmittari otettu 61:stä. + isompi alipaine säiliö 61:sestä jonka yhdistin T haaroilla kun ei oo tuos kytkin tehostajaa.

mut on sellanen vittumainen ongelma ajovalojen kanssa, jota ei ollut ennen koneen vaihtoa (muistaakseni).
parkitpäällä kaikki valot (paitsi oikea takaparkki joka on palanut) toimii vilkut ym.
muttakun pistä ajo/kaukovalot päälle niin vasemmanpuolen ajovalo palaa himmeästi oikea kirkkaasti lisäksi vasemmanpuolen kaikki vilkut palaa yhtäaikaa.
avaimesta kun kääntää virrat niin himmenee entisestään.
oikeapuoli ei reagoi tähän mitenkään palaa kirkkaasti ja oikeanpuolen vilkut toimii.

vikaa koitettu etsiä: lamppua vaihtamalla ei vaikuta (jos olis oikarissa),
kaikki näkyvät liittimet putsattu ja ruikittu komponenttien puhdistus ainetta -> konehuoneesta, kuskin jalkotilasta apukuskin jalkotilasta, releiden kannat putsattu, akunnavat putsattu, maapiuhojen aluset putsattu, vaihdettu huonon näköisiä johtoja (osa oli melkein poikki), apikoita vaihdettu, sulaketaulu putsattu.
oon koittanu ettii hankautuneita johtoja ja muita epämääräsyyksiä mutta ei..

onko kellään ollu samanlaista vikaa koitin käyttää hakuu mut en löytäny aiheesta sen parempaa tietoo..
oisko sieltä joku rele mennyt? mitkä releet nuihin ajovaloihin vaikuttaa ?
Vastaa lainaten
  #187  
Vanha 15.11.2009, 21:17
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

onko tos kolmen tuuman putki
Vastaa lainaten
  #188  
Vanha 15.11.2009, 21:35
valtatie:n Avatar
valtatie valtatie ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 15.08.08
Sijainti: KANNUS
Viestit: 143
Perusasetus

jep


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti
onko tos kolmen tuuman putki
Tekniikkaa laiteltu tosissaan ja putkesta ollaan kiinnostuneita. Taitaa olla muuten 4".
__________________
"samallainen mustaromutojota kuin meillä"
Vastaa lainaten
  #189  
Vanha 15.11.2009, 22:35
tdi:n Avatar
tdi tdi ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 16.03.09
Sijainti: Kotipaikka
Viestit: 1.792
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja valtatie Näytä viesti
Tekniikkaa laiteltu tosissaan ja putkesta ollaan kiinnostuneita. Taitaa olla muuten 4".
pääputki on 3" mut tuo "tuning pönttö" on 4.25" tai jotaki sellasta vähän reilu 4"

mut enemmän kiinnostaa noi valot.

niin ja mitä öljyä kuuluu/parhaaks todettu 61?
on muuten sellanenkin ongelma en tiedä valehteleeko öljynpainemittari vai mikä perkele onko pumppu sökö kun ajoin tuolla joku puolisentuntia (koneen kuumaks) niin öljynpaine mittari laskee tyhjäkäynnillä ihan alas muttamerkkivalo ei kuitenkaan syty.
silloin ku oli kone auki ja mittailin välyksiä niin en niissa pumpun osissa nähnyt suuria kulumisia aattelin että se on ihan okei. kylmänä kun käynnistää mittari pomppaa heti sinne kehen viivan ylätasoon ja pysyy siellä mutta ku normaali lämmöt saavuttaa niin laskee alarajaan ?
voiko se johtuu öljyistä ku pistin vaa jotaki diiseli öljyy mitä tallista löysin (tarkotuksena oli vaan koekäyttää nillä) tais olla jotain shellin 15-40. öljyä oli hieman yli alarajan nyt lisäsin ylärajaa mut en sitte senjälkeen testannu..
kokeilin 61:Sen öljynpaine mittariiki mut se ei taida toimia ollenkaa
eli missä vika pikkusen vituttaa jos nyt kilkkaa...? eikös useemmiten kylmänä oo ongelmii öljynpaineiden vanssa vai miten se oli? vai voiko väärä öljy mennä nii notkeeks lämpösenä että se pumppu ei saa tehtyy painetta? käyn ensviikolla mekaanisen mittarin niin saa varmuutta luin että tuo kellon kalvo tuppaa venähtää ettei näyttäs oikeeta.. mitkä ne raja arvot oli kun niitä en löytänyt ?

Viimeksi muokannut tdi : 15.11.2009 23:13
Vastaa lainaten
  #190  
Vanha 16.11.2009, 08:47
valtatie:n Avatar
valtatie valtatie ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 15.08.08
Sijainti: KANNUS
Viestit: 143
Perusasetus

Mulla 61:ssä paineet kylmänä n. 1/3 osaa mittarin skaalasta ja lämpimänä ei juurikaan nouse viisari tyhjäkäynnillä. Näin ollut jo yli 5 vuotta ja jotain 100tkm Öljy TB diamont. Ja vielä toimii. Laita viisari mittari niin tiedät mitä odottaa.
__________________
"samallainen mustaromutojota kuin meillä"
Vastaa lainaten
  #191  
Vanha 16.11.2009, 13:13
Blis Blis ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 03.01.09
Sijainti: Temmes
Viestit: 168
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja valtatie Näytä viesti
Mulla 61:ssä paineet kylmänä n. 1/3 osaa mittarin skaalasta ja lämpimänä ei juurikaan nouse viisari tyhjäkäynnillä. Näin ollut jo yli 5 vuotta ja jotain 100tkm Öljy TB diamont. Ja vielä toimii. Laita viisari mittari niin tiedät mitä odottaa.
samaa näyttelee öp-mittari omassa kuusykkösessä, öljynä rally formula 5w-50 täyssyntiset...
Vastaa lainaten
  #192  
Vanha 16.11.2009, 13:44
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

öljyt


tämä ölppä asiahan on kans semmonen josta voi väitellä ikuisuuden.

mutta kun noita tosi moottorin koneistajilta kysyy niin melkein aina vastauksena on että ei mitään täys synteettistä turbo koneisiin. varsinkaan diisseleihin. koska täyssynteettiset öljyt ovat menettäneet öljykalvon paksuutensa kun niitä on käsitelty kylmän kestoon ja toisekseen ne rikkovat kaikki stefat ja tiivisteet. joten parhaiten sen moottorin saa hajalle sillä kun kaataa täysynteettiset koneeseen. kannattaa ennemmin käyttää 10/30 tai 15/40 mineraali turbodiesel öljyä. ns: raktoriöljyä. öljynpaineet pysyy parempina ja voitelukalvon paksuus on paljon parempi kuin täysynteettisissä. tottakai niillä mineraali öljyillä saa moottorin rikki jos tyhymänä haluaa paukkupakkasella lyödä lämän tiskiin kylmänä. mut järkevällä käytöllä moottorin ikä on paljon pidempi.
Vastaa lainaten
  #193  
Vanha 16.11.2009, 16:34
Blis Blis ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 03.01.09
Sijainti: Temmes
Viestit: 168
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti
tämä ölppä asiahan on kans semmonen josta voi väitellä ikuisuuden.

mutta kun noita tosi moottorin koneistajilta kysyy niin melkein aina vastauksena on että ei mitään täys synteettistä turbo koneisiin. varsinkaan diisseleihin. koska täyssynteettiset öljyt ovat menettäneet öljykalvon paksuutensa kun niitä on käsitelty kylmän kestoon ja toisekseen ne rikkovat kaikki stefat ja tiivisteet. joten parhaiten sen moottorin saa hajalle sillä kun kaataa täysynteettiset koneeseen. kannattaa ennemmin käyttää 10/30 tai 15/40 mineraali turbodiesel öljyä. ns: raktoriöljyä. öljynpaineet pysyy parempina ja voitelukalvon paksuus on paljon parempi kuin täysynteettisissä. tottakai niillä mineraali öljyillä saa moottorin rikki jos tyhymänä haluaa paukkupakkasella lyödä lämän tiskiin kylmänä. mut järkevällä käytöllä moottorin ikä on paljon pidempi.
sanokoot mitä sanovat mutta itellä parani käynti kun vaihtoin täyssyntiset koneeseen entisen osasyntisen tilalle, tiivisteet ja stefatkin pitävät vielä kaikki
Vastaa lainaten
  #194  
Vanha 16.11.2009, 17:30
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

ainakin hetkeksi


käynti paranee siksi koska täyssynteettinen on niin lirua ettei se yhtään ahdista konetta. kuten jo sanoin tästä voi väitellä vaikka maailman tappiin asti. on asiasta ihan päteviä testejäkin tehty. ja ne osoittavat saman. täyssynteettinen on niin kutsuttu HELPPO öljy ihmisille jotka eivät jaksa taikka osaa käyttää konetta oikein. tälläistä käyttö useimmiten on ja siksi on todettu että täyssynteettisillä kone kestää paremmin varsinkin kun öljynvaihtovälit venyy pitkiksi. mutta pisin moottorin käyttöikä saavutetaan mineraaliöljyillä.
Vastaa lainaten
  #195  
Vanha 16.11.2009, 22:16
HJ-61:n Avatar
HJ-61 HJ-61 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 21.04.04
Sijainti: Etelä-Karjala
Viestit: 118
Perusasetus

Minä uskoin koneistajaa ja laitoin nesteen 15/40 samaa mitä metsäkoneet ym. raskaskalusto käytää ja paineet ajossa kylmänä 6bar ja kuumana 4bar ja tyhjäkäynti 1bar paremmalla puolella.Näillä mennään ympäri vuoden.Mutta nämä ovat niitä maku asioista ei voi kiistellä juttuja.
__________________
ilman turboa ja nelivetoa ei ole elämää...
Vastaa lainaten
  #196  
Vanha 16.11.2009, 22:23
Turpo-Urpo:n Avatar
Turpo-Urpo Turpo-Urpo ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 01.06.08
Sijainti: Kokkola
Viestit: 591
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja HJ-61 Näytä viesti
Minä uskoin koneistajaa ja laitoin nesteen 15/40 samaa mitä metsäkoneet ym. raskaskalusto käytää ja paineet ajossa kylmänä 6bar ja kuumana 4bar ja tyhjäkäynti 1bar paremmalla puolella.Näillä mennään ympäri vuoden.Mutta nämä ovat niitä maku asioista ei voi kiistellä juttuja.
Samanlaiset paineet ne on kans tossa 2H:ssa, hyvin on toiminut 3 vuotta tuolla mobilin delvacilla, onko se ny 5-30 vai 10-30 ja sitä on moni sanonutkin, että kannattaa käyttää.

edit. niin ja tuo delvaccihan on tuommosta ihan "tavallista" öljyä myöskin
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger.

Viimeksi muokannut Turpo-Urpo : 16.11.2009 22:25
Vastaa lainaten
  #197  
Vanha 20.11.2009, 16:53
tdi:n Avatar
tdi tdi ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 16.03.09
Sijainti: Kotipaikka
Viestit: 1.792
Perusasetus

tuli kaikki coolerin asennus osat ja vähä ylimääräsiiki pätkii ja ahtopaineensäädin€€€€€. umuri polyuretaaniputkee ostin ilmanputsarille 4" ja sit 15/40 turbo lxd nesteen öljyy, snorkkeliks ajattelin turbon esi syksloni 4.5" pitää vielä kotelo värkkäillä tuolle suodattimelle.€€€ nii ja pakopaine mittarille ostin sellasta putkee jossa on jäähdytysrivat, ahtopainemittariks teollisuusmittari ja samoin pakopaine. turbo timmeri on jo hommattu
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	IMG_0900.jpg‎
Views:	309
Size:	96,7 Kt
ID:	9288  
Vastaa lainaten
  #198  
Vanha 20.11.2009, 20:21
proto:n Avatar
proto proto ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 05.10.07
Sijainti: iisalmi, .
Viestit: 389
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tdi Näytä viesti
tuli kaikki coolerin asennus osat ja vähä ylimääräsiiki pätkii ja ahtopaineensäädin€€€€€. umuri polyuretaaniputkee ostin ilmanputsarille 4" ja sit 15/40 turbo lxd nesteen öljyy, snorkkeliks ajattelin turbon esi syksloni 4.5" pitää vielä kotelo värkkäillä tuolle suodattimelle.€€€ nii ja pakopaine mittarille ostin sellasta putkee jossa on jäähdytysrivat, ahtopainemittariks teollisuusmittari ja samoin pakopaine. turbo timmeri on jo hommattu
Minkä hintainen on tuollainen kasa coolerin putkia. itse meinasin kanssa laittaa pakoputken rosterista kun on korin korotus niin laitan putken suoraan turbolta rungon yli vas pyörä koteloon ja rungon kylkeen kiinni ei vie yhtään maavaraa.
Vastaa lainaten
  #199  
Vanha 20.11.2009, 23:24
tdi:n Avatar
tdi tdi ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 16.03.09
Sijainti: Kotipaikka
Viestit: 1.792
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja proto Näytä viesti
Minkä hintainen on tuollainen kasa coolerin putkia. itse meinasin kanssa laittaa pakoputken rosterista kun on korin korotus niin laitan putken suoraan turbolta rungon yli vas pyörä koteloon ja rungon kylkeen kiinni ei vie yhtään maavaraa.
noi oli jotain reilu 400€ silikooneineen joo kuulostaa paremmalta mä kans pitkään suunnittelin ja pähkäilin alunperin oli tarkotus vetää perään saakka tuplaputket ei ollu koton tarpeeks mutkii ni tein sit tuollasen oha se suht alhaalla mut kyl tää tästä nousee enkä oo tätä mihinkää safareille viemäs rikki se menee kuitenkin

täs muutama kuva kävin jo asentelee. on nii hyvä matikkapääkin ni 3 klemmarii jäi puuttuu
niin ja tuli tilattuu kyyhdytysauton skuuppi sellanen pitkä ni pitäs saada turbo piiloon kardaanin ritikot saapuu maanantaina.

tähän tyyliin se tulee olee..






en tiedä mahtuuks mitää koteloo tekee pitää ainakin joku lämpö pelti tehdä jos ei muuta..
Vastaa lainaten
  #200  
Vanha 22.11.2009, 16:43
Tuoppo:n Avatar
Tuoppo Tuoppo ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 30.06.09
Sijainti: Lehmäjoki
Viestit: 509
Perusasetus

Tota kurttuputkea ei kannata laittaa ku noissa tahtoo olla todella huono virtaavuus noitten kurttujen takia
__________________
2X suzuki sj410 -83
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään Dodge RAM W250 4x4 Extended Cab 1992 Cummins 5,9TD Rekisteröimätön O/M/V Ajoneuvot 0 07.07.2008 13:34
Myydään MerCruiser (Cummins) D-Tronic 4,2 L Turbodiesel vm.2003 Unregistered O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 15.06.2008 12:50
M: Dodge 2500 cummins 5.9 Killer-Wo O/M/V Ajoneuvot 1 06.03.2008 13:51
m:alut japanin jaollaMYYTY vertti O/M/V Renkaat ja vanteet 5 22.12.2007 21:53
Dodge Ram 2500 4x4 -95 Cummins O/M/V Muut 6 11.08.2005 22:27


Sivu luotu: 19:28 (GMT +2).