![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Hahaha, juu näinhän tuo on tainnut toimia viimeset viis vuotta ![]() Eihän siinä, katsotaan josko yllättäisin jollain. Tai sit oon tosi tylsä enkä yllätä. Onhan mulla tässä vielä päiviä punoa konnankoukkujani... ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Sää varauksella ollaan tulossa
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tuli muuta meno eli en oo tulossa.
|
|
||||
|
||||
![]() Mukana kuin pukama
Blondin kanssa tullaan. Jos vaikka pääsisi testaamaan minulle uutta vinssiä, kun Mudzillat tuli myytyä ja alla on vanhat lapikkaat.
Ajan aamulla Blondin ensiksi katsastuskonttorille tarkastukseen, joten pääsen paikan päälle todennäköisesti vasta noin klo 11. T:Ismo |
|
||||
|
||||
![]() Kulmaan
Tulossa; ja kyytiin tulossa polttari ihmisiä. Aamupäivällä naispuoliset ja iltapäivällä miespuoliset. Varmaan olisi halukkaita kyytiintulijoita jos autoissa vain vapaita paikkoja!!?? Kaikki melkein ensikertalaisia...
|
|
|||
|
|||
![]() Oikea vaatetusLainaus:
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Iltapäivä ei käy, kun silloin on jo kyytiläisistä sovittu ainakin noin 12:30 eteenpäin joksikin aikaa ;-) T:Ismo |
|
||||
|
||||
![]() Kyytiläiset
tulevat 10.30 tai vähän ennen... iltapäivän porukat yhden aikaan.
Juu oon kyllä sanonut, että on märkää, kylmää ja kuraa, mutta saas nähä monetko korkkarit tallustaa paikalle. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kulman ajelut la 19.9. | Byrocrat | Tapahtumat | 56 | 26.09.2009 13:05 |
Kulman puolenkuun ajelut la 15.11. | Byrocrat | Tapahtumat | 61 | 20.11.2008 21:24 |
Kulman ajelut 20.9. | Byrocrat | Tapahtumat | 49 | 23.09.2008 15:21 |
Kulman ajelut lauantaina 30.8. | Byrocrat | Tapahtumat | 63 | 04.09.2008 18:43 |
Kulman ajelut la. 26.4. | Byrocrat | Tapahtumat | 51 | 28.04.2008 18:36 |