Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #32  
Vanha 06.11.2009, 06:03
454SS:n Avatar
454SS 454SS ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.02.06
Sijainti: Luumäki, Finland.
Viestit: 3.362
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L Näytä viesti
Meinasin ehdottaa pitkiä tukivarsia koska nuo alkuperäiset paikat on vähän kököt pidemmän päälle. Mutta ei taida onnistua stanu- luokassa oikein mitenkään. Harmi kun XJ:ssä on tukivarret niin lyhyet originaalina, korotuksen yhteydessä tukivarsien kulmat menee niin jyrkiksi että alkaa olla ensinnäkin aika tökkivää meno monesti, ja myös rasittaa joka paikkaa huomattavissa määrin pidemmän päälle. En yhtään ihmettele jos jopa koristakin alkaa tukivarret revetä irti.

Sulla oli siis D300 tulossa? Minkäs verran sillä on pituutta, ei varmaan ainakaan lyhyempi kuin 231 tai 242 (laiskalla päällä ei jaksa googlettaa )? Meinaan vaan että useissa tapauksissa automaatti- XJ:n etukardaani on riittävän pitkä että sopii sellaisenaan taakse, tai sitten ainakin lyhennettynä. Se on vähän rimpulan näköinen toki takajordaaniksi, mutta yllättävän kestävältä tuntuu..

edit: Mulla olis periaatteessa vapautumassa yksi tuplaristikollinen. Mutta ittelle tarttisin sitten taakse jonkin verran pidemmän (tuplaristikollisen) tilalle, kun on tarkotus pidentää akseliväliä takaa hitusen tulevaisuuden varalle (haaveissa 36" tai 37" kumit yms. pientä) mutta ei enää kardaani sitten riitä.

Saattaa olla että eteen tulee jossain vaiheessa pitkät varret ja noi nykyiset etuset siirtyy taakse vietereiden kaveriksi. Kyl toi D300 taitaa olla aika paljon lyhyempi, jos noihin Amerikkalaisiin yhtään on uskomista, koska ne kertoo tälleen "8" Shorter than a Stock N.P. 231 and 4" Shorter than a 231 with a Slip Yoke Eliminator". Ei tuu kestämään etukardaani takana ainakaan miulla, koska ei se kestä kunnolla edessäkään. Jäi tosta Trophyn vauriolistasta mainitsematta vaurioitunut etukardaaninliuku. Eikö FSJ Jeepeissä ole vähän rankempitekoisia tuplanivelkardaaneita? Saa se kyl olla vaikka Tojotasta peräisin, koska tämä auto ei ole ainakaan vielä hylkinyt minkään maalaisia osia
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Projekti Mall Crawler #2 - Cherokee moggiakseleilla Timo_L Maasturiprojektit 295 03.05.2013 10:53
O: halpa XJ cherokee projekti KooPee O/M/V Ajoneuvot 8 29.05.2008 19:43
Projekti Mall Crawler (Jeep Cherokee) Timo_L Maasturiprojektit 89 19.04.2008 10:52
cherokee tai grand cherokee kokemuksia Chit-Chat 8 16.05.2007 18:55
Ostetaan jeep cherokee/grand cherokee vanteet O/M/V Muut 5 16.12.2005 21:50


Sivu luotu: 10:35 (GMT +2).