![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Mulla on "naperosta" kirrattu vääntösauvat ja taakse laitettu kierrejouset viellä avuiksi. Hyvin mahtuu 33" pyörimään ja joustamaan sen mikä tommonen kikotin nyt joustaa.Etulokarin etukulmista otin vähän peltiä pois, muuten en sen enempää leikellyt.
|
|
||||
|
||||
![]()
jos tekee kunnolla/nätisti riiput että näyttää suht vakiolta eikä pidennä ihan älyttömiä niin inssi ei ehkä sano siitä mitään..
enkä näe syytä miksi ei saisi korottaa tolla tavalla jos muutoskatsastaa..onhan niitä maastureita pidennetyillä riipuilla vaikka kuinka monta liikenteessä mitä leimataan koko ajan..
|
||||
|
||||
![]()
mulla mahtu 33/12,5 pyörimään omassa pajerossa ilman mitään korotuksia etulokasuojan nurkista vaan piti leikata muutama sentti pois niin sopi kääntymään renkaat hyvin ku oli -20 et.n vanteet!! ja on tutulla pajerossa 33 ilman mitään korotusta ja ei ole tarvinnu etes leikata mitään sillä 0 et.n vanteet ja 10 tuumaset! eise painopiste niin älyttömiä nouse jos jonku 50mm nostaa koppaa ja siinä se hyvä puoli että jousitus pysyy normaalina.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
vanteet10x15 ET-13 33x12.5 mahtu myös pyörii mulla pitkäpajeross ilman koroja.. riippuu varmaan autosta kuin väsähtäny jousitus ymym kun joiden mukaan pitäs korottaa 15senttii jo että mahtuu 31" pyörii
|
||||
|
||||
![]()
Mitenkäs tämä korin korotus tapahtuu?
Ja kuinka 31 tai 33 gummit sopivat pajeron vakio vanteille vai pitääkö uusia vanteet? |
|
||||
|
||||
![]()
kori kiinni rungossa pulteilla joissa pikkaset kumityynyt välissä. ottaa pultit auki ja nostaa tunkilla koria ylös ja laittaa sinne kumityynyn päälle tavaraa enintään 70mm vaikka jotain nylon tankoa pitemmät pultit alkuperäisten tilalle.kattoo et kaikki putket ja letkut riittää ja viskoropeli ei ota tuulitunneliin kiinni ei kait siinä paljon muuta isompaa!!! ja 31 rengas menee jollain lailla vakio vanteelle mut 33 tarttee jo vähintään 8leveen riippuu tietenki kumin leveydestä!!!
|
|
||||
|
||||
![]()
bensatäyttöputki/letkut kannattaa myös huomioida ja ruosteiset jarruputket ..edessä varmaan pahempi,ja vaihdekepin ympärillä oleva kumi.. searchilla löytyy juttuja korikorotuksesta..
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Pajeron korotus ym. | tdic-89 | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 13.10.2007 19:29 |
Pajeron korotus | Kantonen | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 26.09.2005 19:41 |
pajeron korotus ? | Tekniikka & Jutustelu | 33 | 14.08.2005 21:34 | |
Pajeron korotus? | Teppo2 | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 13.12.2004 14:44 |
Pajeron korotus ??? | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 14.05.2003 14:35 |