Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #4  
Vanha 04.11.2009, 17:54
velmeri83 velmeri83 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 25.10.09
Sijainti: tuusula
Viestit: 84
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti
Mikäs ikäinen napero on kyseessä? Eteen on vääntösauvojen lisäksi muitakin korotustapoja.
auto on vuosmallia 89 ja lyhyt malli. pääasiassa mua nyt kiinnostaa että onko siinä yhtään mitään järkee lähtee vaihtaa niitä lehtiä sen taka akselin päältä menemään kun nythän ne menee sen ali??
siitähän tulis kymmen kunta senttiä maa varaa ja tilaa isommille renkaille? ja eiks niillä vääntösauvoilla sais suht järkevästi sitä keulaa saman verran hilattua ylös?
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Pajeron korotus ym. tdic-89 Tekniikka & Jutustelu 10 13.10.2007 19:29
Pajeron korotus Kantonen Tekniikka & Jutustelu 6 26.09.2005 19:41
pajeron korotus ? Tekniikka & Jutustelu 33 14.08.2005 21:34
Pajeron korotus? Teppo2 Tekniikka & Jutustelu 4 13.12.2004 14:44
Pajeron korotus ??? Tekniikka & Jutustelu 0 14.05.2003 14:35


Sivu luotu: 10:34 (GMT +2).