|  |   | 
| 
 | |||||||
| O/M/V Varaosat ja tarvikkeet Autojen varaosat, sekä kaikki offitarvikkeet - vinssit, liinat, tunkit yms. tänne osastolle. | 
|  | 
|  | Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä | 
|  | 
| 
			 
			#1  
			
			
			
			
			
		 | ||||
| 
 | ||||
|   OstettuIte tein nylonista eli semmosta muovitankoa. Aika hintavaa tosin, mutta tulee hyvä. Katsastusnainenki oli tyytyväinen. Ostettu | 
| 
			 
			#2  
			
			
			
			
			
		 | ||||
| 
 | ||||
|   
			
			rautainen  on parempi koska se nyloninen antaa myöden ku mettässä rymyttää.ei vaikuta katsastukseen kummat laittaa.
		 | 
| 
			 
			#3  
			
			
			
			
			
		 | ||||
| 
 | ||||
|   
			
			Rautainen välittää rungon värinät paremmin koriin.
		 
				__________________ RASOR Rauman Seudun OffRoad ry Vain kääpiöt madaltavat autojaan... | 
| 
			 
			#4  
			
			
			
			
			
		 | ||||
| 
 | ||||
|   
			
			ne omat kumit kuuluu jättää sinne rautapalikoiden alapäähän.ei jurise yhtään sen enempää ku alunperinkään.
		 | 
| 
			 
			#5  
			
			
			
			
			
		 | ||||
| 
 | ||||
|   
			
			Käyn tänään tallilla ja katson onko mulla vielä tallella palikat tallella.
		 | 
| 
			 
			#6  
			
			
			
			
			
		 | |||
| 
 | |||
|   
			
			Mitäs eroa noin niinkun käytännössä tuolla n1ig:llä ja n1g:llä? tarkoitus on juu välillä käydä hieman maastossakin rymyämässä.
		 | 
| 
			 
			#7  
			
			
			
			
			
		 | ||||
| 
 | ||||
|   
			
			siel on painovirhe paholainen iskeny .siis  ei oo muuta ku n1g ja normaali.
		 | 
|  | 
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| 
 | 
|  Samanlaisia viestiketjuja | ||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti | 
| M: korotuspalat | peej | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 11.04.2008 14:46 | 
| m: korin korotuspalat | pallero | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 15.01.2008 15:15 | 
| o:korin ja rungon väliin korotuspalat | tiku83 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 04.09.2006 15:18 | 
| M: Broncon korotuspalat | Latekki | O/M/V Muut | 8 | 28.11.2005 22:22 |