Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #15  
Vanha 02.11.2009, 20:50
SamiN:n Avatar
SamiN SamiN ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 29.12.03
Sijainti: Järvimaa, Finland.
Viestit: 2.688
Question

Jatketaas taas tätäkin ihmettelyä.

Tyhjäkäynnillä lämmöt pysy kurissa oc1:ssa, vaikka kone kävi "suolla" kokoajan kun vinssin kanssa leikittiin. Toinen flekti pyöri. Mutta mutaränniin kun päästiin ja alettiin polkee niin lämmöt hyppäs yli sadan. Eikä syyläri ollut tukossa, ainakaan mudasta.

Samaten kun parisen minsaa pyörittelee sänkipellolla niin lämmöt nousee 104:aan. Ei vaikutusta vaikka molemmat flektit pyörii. pitää vielä kokeilla jos kytkee flektit 2-nopeudelle, kun nyt on ollut käytössä hitaampi.

Mitään rajottajia tossa heihei -jakajassa ei liene, eli pitäskö koittaa ennakoitten rajoittamista noita painoja modaamalla?
Ajattelin eka kokeilla jotain mekaanista topparia ettei kaasarinläpät aukea kokonaan? auttasko?

Äkkiä tarttis jotain keksiä, lyttylän ajot on just..
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
lock right edessä ja takana Tekniikka & Jutustelu 5 17.11.2007 21:21
ADR edessä ja takana - mitä tarkoittaa????? osmo Tekniikka & Jutustelu 4 06.09.2007 18:13
Chevyn 350 lämpöongelmat SamiN Tekniikka & Jutustelu 0 22.06.2006 21:52
Pakon edessä 2 tuska Romance and Relationships 0 13.11.2002 08:26
Pakon edessä... Lars Romance and Relationships 0 12.11.2002 19:24


Sivu luotu: 01:12 (GMT +2).