![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#15
|
||||
|
||||
![]()
Jatketaas taas tätäkin ihmettelyä.
Tyhjäkäynnillä lämmöt pysy kurissa oc1:ssa, vaikka kone kävi "suolla" kokoajan kun vinssin kanssa leikittiin. Toinen flekti pyöri. Mutta mutaränniin kun päästiin ja alettiin polkee niin lämmöt hyppäs yli sadan. Eikä syyläri ollut tukossa, ainakaan mudasta. Samaten kun parisen minsaa pyörittelee sänkipellolla niin lämmöt nousee 104:aan. Ei vaikutusta vaikka molemmat flektit pyörii. pitää vielä kokeilla jos kytkee flektit 2-nopeudelle, kun nyt on ollut käytössä hitaampi. Mitään rajottajia tossa heihei -jakajassa ei liene, eli pitäskö koittaa ennakoitten rajoittamista noita painoja modaamalla? Ajattelin eka kokeilla jotain mekaanista topparia ettei kaasarinläpät aukea kokonaan? auttasko? Äkkiä tarttis jotain keksiä, lyttylän ajot on just.. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
lock right edessä ja takana | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 17.11.2007 21:21 | |
ADR edessä ja takana - mitä tarkoittaa????? | osmo | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 06.09.2007 18:13 |
Chevyn 350 lämpöongelmat | SamiN | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 22.06.2006 21:52 |
Pakon edessä 2 | tuska | Romance and Relationships | 0 | 13.11.2002 08:26 |
Pakon edessä... | Lars | Romance and Relationships | 0 | 12.11.2002 19:24 |