![]() |
![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
Voidaan mennä ajamaan maastoon jos haluat. ![]() ![]() Mut joo.. käytetyn auton arvoa on aika mahdoton arvioida. Jokaisella on omat mielipiteensä siitä mikä tuo lisäarvoa ja mikä ei. mun mielest toi 5000 ei ole liikaa pyydetty toimivasta , juuri katsastetusta ja "erikoisesta" Patrollista... Jokaisella on toki oikeus mielipiteisiin. ![]() Itel ei ollut tarkoitus edes myydä autoa pois ,mut sit iski taas himo saada nopea kulkine alle ja pistin sen kokeilu mielellä myyntiin ... ![]() ![]() Mut katsotaan nyt sit lauantaina miten käy kauppojen. ![]()
|
|
||||
|
||||
![]()
jepp näin tehdään
![]() autokuume kun iskee niin on paha,pitäs olla aina offipeli nopee pirssi käyttis ym kokoajan
Vittunko mä työnnän nää perrkele ! ! Viimeksi muokannut Heegi : 30.10.2009 19:36 |
|
||||
|
||||
![]()
pakkohan tonne nettiryskään on laitettava yläkanttiin hinnat, muuten ei saa ko ostajan känsästä kättä... ...näin se vaan on
|
||||
|
||||
![]()
joo se on jännä juttu ,jos laitat hinnaks 2000e. 700e. tarjouksia satelee.jos taas laitat 5000e.ni helpommin saat sen 2000e,tälle palstalle tars laittaa NYYBIKIELTO.se on sama kaikilla muillakin foorumeilla ,et nyybit siellä huutaa ja vinkuu.ja eihän ketään pakota nyybejä näitä ilmoituksia lukeen.ehdotan nyybikieltoo !!!!
|
|
||||
|
||||
![]()
siinähän vinkuvat. ei paljoo paina
|
||||
|
||||
![]()
joskus kun jotai sierraa myin olisk ny 1400pyynti niin tuli just noit 700e tarjottu niin vastasin vaan että katsoo nettiautosta 700e hintasta sierraa..
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
kaupat tuli... ja kattokaa profiilista miten postipate vetää yli 8000kiloa
![]()
|
||||
|
||||
![]()
No ny o maaaaaasturi !
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() Tota autoa voi kyl tulla ikävä mut... ![]() ![]() ja sit eikun oFFaamaan! ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
kyllä mukavasti tuli eilen kokeiltua nousukykyja kaverin kaa,huomasin samall ett toinen etu murros kannattaa vaihtaa..ihan hyvin tolla kömpii.. jännä kun ollut risukeuloja tähä mennessä,
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
asunnon hinta | salamanteri | Chit-Chat | 20 | 07.10.2009 12:33 |
LJ:n koneen hinta | Mikko Virtanen | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 28.08.2006 22:21 |
Hinta tietoutta... | Nemi | Linkit | 7 | 24.03.2006 17:37 |
BJ:n hinta kohdallaan | -Vinskami- | Chit-Chat | 26 | 22.12.2005 21:43 |
Muutoskatsastuksen hinta? | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 26.10.2005 16:09 |