![]() |
|
|
|
|
|
||||
|
||||
|
onko sumpe sun myynnissä nyt vai rakensitko silloin auton vaa ym kujasit..mitä hyviä/huonoja puolia siinä on? ja vissiin inflaatio jos sillon 4tonttua ja nyt 5 :S
|
||||
|
||||
|
Rakensin, ainut huono puoli on et ei sopinut trailerin vetoon lyhyen akselivälin takia.
|
||||
|
||||
|
siinä ei ole lukkoja?
|
||||
|
||||
|
Ovessa on
|
||||
|
||||
|
jees,hyvä juttu,en ikinä käytyä edes ovi lukkoja.. nå lauantain selvii millanen se pirssi on..ja jos tulee vaihtokaupat ..hehkuja ja jotai lehtijousia se jamppa oli joutunu vaihtaan äsken ja äsken leimattu niin voihan tolla ajaa jonkun aikaa.. ajettavuus varmaan uuden mersun luokkaa
|
|||
|
|||
|
-81 patrollin hinta on alle 2000e. tosin tällä foorumilla se voi olla vaikka 10 000e.toi 5000e. on ihan naurettavaa.ei sen puoleen pyydellään täällä 3000e. uazistakin.
|
|
|
||||
|
||||
|
Täällä myös yleensä REKISTERÖIDYTÄÄN ja kirjoitetaan nimimerkillä.
EIKÄ huudella nyybinä!
|
||||
|
||||
|
Persaukiselle nyybille kaikki on kallista ja sehän riippuu tarpeesta jollekkin 10 euron pano on kallis toiset maksaa koko iän siitä samasta tavarasta mikä kotona kieppuu enemmin .
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
||||
|
||||
|
saahan sitt myytyy joskus eteenpäi ku alkaa vituttaa..vinssi+ tusina valoja vois laittaa samantien..ym muokkaust..
pitäis sanoo mökin osoite ja olla siel niin vois kokeilla maastossa heti niin olis myyjäll miettimist.. viel kun olis itte juonnu vähintää12 olutta ensin että on rohkeutta ajella
Vittunko mä työnnän nää perrkele ! ! Viimeksi muokannut Heegi : 30.10.2009 19:32 |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| asunnon hinta | salamanteri | Chit-Chat | 20 | 07.10.2009 12:33 |
| LJ:n koneen hinta | Mikko Virtanen | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 28.08.2006 22:21 |
| Hinta tietoutta... | Nemi | Linkit | 7 | 24.03.2006 17:37 |
| BJ:n hinta kohdallaan | -Vinskami- | Chit-Chat | 26 | 22.12.2005 21:43 |
| Muutoskatsastuksen hinta? | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 26.10.2005 16:09 | |