Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 26.10.2009, 22:19
Nerd-O Nerd-O ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 13.05.03
Sijainti: Kusinen pk-seutu
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja apiaani Näytä viesti
Tai ainakin koko kylä tuntee sinut ja sun asias.
Tuntuu ainakin täälläpäin olevan se tyylisuunta.
Noh. Pienessä kylässähän homma menee niin että naapurit tietää mun asiat paremmin kuin minä itse. On sekin tuossa tullut huomattua.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja nuppi Näytä viesti
Helpoimmalla pääset kun kyselet että olisko se kerrostalokämppä vielä vapaana niin ei tarvi kaikista pikku jutuista stressata...
Eipä taida olla wanha kerrostalo kämppä vapaana kuin myin sen pois. Ihan mielenkiinnosta haluaisin tietää että omistaako Nuppi ylipäätään mitään maata ja jos omistat niin sua ei varmaan haittais jos porukka roudaisi tontilles kaikkee paskaa ilman että kysyvät sulta yhtään mitään?

Ja kuten aikaisemmin jo mainitsin niin ei tuo mäntsälän sähkön hommakaan olisi mitään häirinnyt jos siitä olisi tultu kyseleen, mutta pistää se hieman vituttamaan kun kuvittelevat että toisten maille voi tehdä mitä vaan kun ei vaan kysele mistään mitään.

Senkin sain jo selville että jos oikeen vittumainen nyt haluaisi olla niin voisin vaatia noista muutamasta kurppasesta puskasta korvauksia, sekä korvauksia vaurioituneista koivuista. Homma myös menisi todennäköisesti niin että ne joutuisi ne korvaukset maksamaan.
Vastaa lainaten

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Sivu luotu: 19:49 (GMT +2).